Vintage incoming (Deel 2)

Jij hebt problemen… Wil je mijn projectenbak zien? Juist tien horloges toegevoegd, en er zijn er nog onderweg…

5 likes

Mooi, die originele band op de PR :ok_hand:t3:

1 like

Leuk joh! Dat wordt al een hele verzameling! 2 x Palmares!
Die vind ik net nog wat specialer dan de andere.
Je kunt weer vooruit!

1 like

Hahaha nee jouw projectenbak zal bodemloos zijn. :sweat_smile:

Begint een leuke verzameling te worden ondertussen! Zal me benieuwen al ze binnen zijn.

1 like

Hier nog een projectje…

Een gelukje, was de enige bieder… Schijnbaar wilde deze niemand :yum:

17 likes

Lekker bezig!!

Stond al een tijdje op de verlanglijst, en als er niemand anders op wil bieden, dan is dat mijn geluk…

2 likes

Die lug rechtsboven :scream:

Maak je geen zorgen, komt goed…

3 likes

Dit is wel 1 van de leukste pakketten inpak Zweedse stijl, om te ontvangen, haha, haal ik zojuist uit de tuin, ik ben benieuwd wat erin zit.

7 likes

Een Ricoh quartz voor heel weinig, leuk wijzerplaatje en inscriptie op de achterkant…en vintage op de valreep

10 likes

Ref 43999

27 likes

Zo dan. Die kan er wel mee door.

1 like

:star_struck:

1 like

Deze Ricoh komt deze kant op, ik hoop dat die zwarte strepen op wijzerplaatje weg te poetsen zijn :face_with_peeking_eye:

14 likes

Probleem al opgelost, ik kon een complete kast bemachtigen, met nieuw glad, en een medaillon op de achterkant. Dus glas, kast en medaillon in 1x…
448250a

En dan komt deze ook nog binnen, om de doos te vullen…

13 likes

En anders heb ik hier nog wat donorhorloges liggen…

9 likes

Wow, mocht ik tegen die tijd iets nodig hebben dan contact ik je wel…je bent een held :muscle:

Je hebt ooit van die aankopen dat je eigenlijk denkt, dit moet ik niet willen :radioactive:
Maar hoe kan je zo een gaaf horloge nu laten liggen…??

Nouja als hij binnenkomt maar eens meten hoe serieus stralend deze rakker is :sweat_smile:
Hij loopt in ieder geval niet dus er zal nog wel wat gesleuteld moeten gaan worden.

15 likes