Moet het antwoord schuldig blijven. Onder de balans staat aan de ene kant PG en in het midden naast de as een tekentje was lijkt op een T. Staat aan deze zijde geen nummer of AS logo. Zal dus de wijzerplaat zijde moeten bekijken, maar dan moet hij uit elkaar en heb andere zaken liggen……. Deze zal even moeten wachten.
De crystal 7 zal waarschijnlijk goedkoper zijn geweest, mooie Citizens deze twee
Mooie casebacks!
Ja die was 25% van de Chrono Master
Ja dat doen ze goed bij Citizen
Goed gezien weer Alphons!
Jawel, maar ik hou het voorlopig even bij de Zweedse vogels. Het loopt sowieso toch wel uit de hand.
Leuke vondst trouwens deze Spaamse valk. Zit zo te zien wel flink wat werk aan.
Vintage glaasjes incoming!
Klopt. Veer gebroken, kroon is scheef/kapot, glas is beschadigd en sowieso de verkeerde…… veel te hoog. Kijken of de wijzerplaat nog opgefrist kan worden en de lugs zijn vast en wat verbogen. Het lijkt erop dat er een lug ooit eens opnieuw aangezet/gesoldeerd is.
Dat is zeker wel een hoop werk. Ik hoop vooral dat die wijzerplaat nog een beetje te redden is.
Het kastje met die beschadigde lugs lijkt mij het grootste probleem.
Deze is binnengekomen. Kan een poetsbeurt gebruiken, maar kan hem opwinden en begint direct te tikken. Eens zien wat hij met de tijd doet. Formaat is 20x20
@VmaxNL ……… deze zat niet in een pizzadoos maar goed verpakt
Ben maar blij… Mooie klok, hoor!
Dat ze een pizzadoos gebruiken is op zich geen probleem (hoewel onsmakelijk), maar iets met glas versturen zonder enige andere opvulling wel…
Voor 15 euro incl verzendkosten kon ik hem niet laten lopen
Dan hoop ik niet dat hij ver moest lopen…
Hij mist de W.
Ik ben wel benieuwd hoe de wijzerplaat er dadelijk uit komt te zien na de opfrisbeurt.
Misschien doet het glas vervangen al wonderen
Zweden
Die hebben ook in Spanje gezeten Lex
Ook deze gouden tip kwam van @basvg die goed inschat wat ik écht nodig heb. Ik had het horloge wel gezien, maar ik zag de potentie niet helemaal. Soms heb je een duwtje nodig. Mijn vrouw kan niet zeggen dat ik impulsief gehandeld heb! Gna gna