Tegen de 100.
Ik zit al sinds oktober 2023 te kloten, pardon my Flemish, met een zakhorloge die een amplitude heeft van misschien 50. En ik kan er maar bitter weinig aan merken. Frustrerend.
Tegen de 100.
Ik zit al sinds oktober 2023 te kloten, pardon my Flemish, met een zakhorloge die een amplitude heeft van misschien 50. En ik kan er maar bitter weinig aan merken. Frustrerend.
Mij ook niet Ik heb
De mijne is binnen Binnenkort lekker uitpakken
Hoeft niet stiekem te zijn
dat is meer dan hier, oh man ik ben blij hoor dat het hier begint af te korten. de rust van er ligt niets meer tenzij we iets vinden dat we nog leuk vinden, daar kijken we echt naar uit.
idem hier, de enige uitzonderingen zijn de 2 verjaardagen en kerst en nieuw en zo zal het blijven tot alles weggewerkt is. Ik schat nog een 6 tal maanden nodig om alles weg te werken
zet hem dan een keertje op foto met enige info over wat ie niet doet, ik wilde zeggen kom naar de knutseldag en breng hem mee, maar je woont nogal ver he
checkpunten
Daar denk ik een beetje aan, kan je allemaal nagaan en afvinken en als er daar niets tussen zit dat het is, dan weet ik het niet
Ik ben ook giftig verslaafd aan van die kleine kastjes. Maarja ook enorm giftige prijzen vaak.
Mooi hoor!
Gefeliciteerd! Daar zit vast veel zeldzaam materiaal bij!
Al dat rondslingerende spul is niks. Beetje orde. Goed uitgesorteerd. En kunt het aanvullen. Vind ik een goed excuus voor leuke kastjes.
Hoop vooral wat Gruen glaasjes. Of aanpasbaar spul. En zitten ook wat van die gekleurde glaasjes in die ooit in de mode waren. #snapikniet
Prachtig Jenneke, en nog wel van staal. maar ik tel 5 laatjes en zie er 3 die vol zitten, die andere 2 zaten daar ook glaasjes in??? Nieuwsgierig ben ik niet hoor, wil het gewoon graag weten.
Yes, zitten allerlei soorten in. Vermoed dat ik opnieuw moet sorteren
Sneller dan verwacht is deze aangekomen.
Yema Biorythm Y772-4030 uit de jaren 80 met Seiko Y772A uurwerk met dot matrix display.
Snel al een batterij geplaatst. Alles werkt zoals het hoort. Moet nog een poetsbeurt krijgen en de band krijgt zeker een beurt in de ultrasoon.
Technische handleiding heb ik onmiddellijk gevonden. De praktische handleiding, met de uitleg over het bioritme, ben ik nu naar op zoek.
Beetje roest?? Toch wel erg roestig!
Alleen aan de oppervlakte hoor
De wijzerplaat is minder leuk, veel radium.
Ik heb het toch even gecheckt bij Glycine zelf, en die zeggen dat deze orgineel is, reference 1224. Nog leuker!
Sorry, maar dat geloof ik niet.
Ik ook niet