Dit vind ik nou weer echt een classic, tof. Vandaag veel Ricoh modellen zitten bekijken uit de link van Martijn maar van het merendeel kreeg ik geen jeuk Teveel dressy voor mij waarschijnlijk. Deze Wide ziet er voor mij dan erg fraai uit, meer mijn ‘tijdsbeeld’ vermoedelijk. Zal duimen voor je dat die ok is/ wordt
Dat is een klusje voor @Serge2, en die heeft me nog nooit teleurgesteld, en ik heb er al een paar fraaie Dynamic Wides hoor
Heb ze gezien ja, ga het gewoon proberen
Eens!! Deze springt er voor mij ook echt uit
Welk horloge??? Niks te zien op de foto.
Dat is al heel de dag. Was jij als enige aan het werk?
Daarom waren de verzendkosten hoger, is een mystery-watch
En vandaag weer een Rico Solar!!
Zeker , maar niet voor mezelf , vriendje van m’n dochter krijgt hem , hij begint ook interesse in horloges te krijgen …
Ik heb toch niet tegen jou opgeboden hoop ik
Nee, ik had gezien dat je al aan het bieden was dus had em alleen in de favorieten gezet.
Ik heb er nu drie van, twee heren en een dames
Nog zoekende naar twee dames modellen, mocht je ze ergens tegenkomen laat me maar weten
Ik heb mezelf toch niet kunnen inhouden… Na 2 maanden afgekickt te zijn, bleek ik toch nog iets nodig te hebben (onderdelen) en dan is de verleiding groot om bij een donorhorloge nog een ander horloge erbij te kopen…
Tja, en als je dan nog een horloge tegen komt, dat in je verlanglijstje staat…
En dat was deze keer geen Seiko of zelfs maar een Japans horloge.
Een Doxa Grafic Automatic stond op de verlanglijst. En er stond een exemplaar met een zwarte wijzerplaat te koop…
En dan kom je voor weinig een 6106-8120 tegen, waar ik de zwarte en de blauwe versie al van heb, maar de zilveren nog niet. Nu mist die wel de bezel, maar die hoop ik nog wel ergens op te duiken. Zo voor en na zie ik ze te koop staan. Geduld is dan een schone zaak…
En deze Seikomatic Weekdater 6218-8970 ziet er beter uit, dan die ik zelf al heb.
En voor €25 kon ik deze ook niet laten liggen…
Te veel aan de wijn gezeten?
Maar serieus, dat zou me ook wel kunnen bevallen. Mooie Omega!
Minimumprijs was niet bereikt. Maar omdat ik de hoogste bieder was… Ik verwacht deze ondanks alle krasjes weer netjes te kunnen maken.
Zelfs het kroontje is nog origineel…
Maar die Doxa, wauw!
Leuke Omega Bas, dat wordt een dankbare opknapper
Ja dat dacht ik ook!
Hij komt van een kringloopwinkel!!!
Het zal wel geen €2,50 zijn helaas
Impulsieve aankoop op MP, maar met de looks en voor de rommelmarkt prijs kon ik het niet laten. Vooral omdat dit merk maar één hit geeft op Google en geen hier. Ik ben benieuwd naar het uurwerk. Ik heb een vermoeden (de ene Google hit) maar dat laat ik nog weten. Waarschijnlijk is het een dameshorloge. Maar ik werd erg enthousiast van het art-deco design. Wernam. Die wordt hier dus maar mooi voor het eerst genoemd