Mooi,.ik zag hem ook maar ik heb mijzelf op dieet gezet.
Gelukkig maar. Ik was waarschijnlijk niet gaan opbieden
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het vooral leuk om hem hier te zien.
Deze 7005 incoming (foto verkoper), ziet er zeer goed uit vind ik, zeker ook met dat bandje… Heb er 1 die er veel op lijkt:
… Maar hij is toch echt anders (o.a. lichtgevende wijzers)
Ik begreep je niet verkeerd. Dank
Ik denk toch een herenhorloge vanwege de subseconds. Leuk model!
Terecht! Net gekocht?
Ja via Vinted
Wat zijn jullie ervaringen met Vinted? Ik heb er nog nooit iets gekocht, maar overweeg het wel. Hoe veilig zit je bij dit platform als koper? Ben bang om een baksteen in een doos te ontvangen
Heb er nu 20-30 horloges gekocht, altijd iets ontvangen, niet altijd naar mijn zin of volgens de omschrijving, maar dat is max 2-3 keer geweest.
Ja kopen via Vinted gaat ( te) makkelijk.
Ik heb er al veel gekocht. Maar ik moet zeggen dat ik altijd een praatje maak met de verkoper ( in het Frans)
Ik weet niet of het daaraan ligt, maar nagenoeg altijd positieve ervaringen…
Ik heb er kleding gekocht, geen horloges. Voordeel is wel de lage (internationale) verzendkosten. De staat altijd met een korreltje zout nemen “good” en “very good” zijn niet altijd goed. Dus altijd goed de fotos bestuderen.
Goedemiddag liefhebbers, een uurtje terug ben ik de gelukkige eigenaar geworden van een Longines.
Mijn eerste Longines, en het is deze Longines Quadrant met het kaliber 12.68Z
Ik hoop dat ie in het echt net zo mooi is als op de foto
De veiling zou morgenavond eindigen, ik ben met de verkoper een prijs overeengekomen en heb het kunnen kopen voor een tientje meer als het startbedrag.
Ik zal es bekijken of er iets aan de wijzers gedaan kan worden, ik denk het wel.
Veel horloges gekocht en ook best veel verkocht. Nagenoeg geen negatieve ervaringen gehad.
Nog een paar leuke opknappertjes
Anoniempje
En deze mooie Accurist
En gisteren zijn dan eindelijk mijn bestelde glaasjes gearriveerd, bijna 8 weken onderweg geweest, zo zit ik voorlopig niet meer zonder, misschien dat ik nog wat low dome ga aanschaffen, maar dat komt weinig voor, dus hoef daar niet zo’n grote partij voor te kopen.
Hee, klinkt bekend
Eigenlijk altijd positief. Als het minder is, is het eigenlijk mijn eigen schuld en had ik beter naar de foto’s moeten kijken. En dan opereer ik nog in het 1, 2 en 3 tientjes gebied.
Altijd vriendelijk, correct en netjes verzonden.