De Mumbay Koffiejuffrouw Special?
In de verkeerde rubriek gepost…
Maar nu heb ik wel wat te melden. Een 100 tal glaasjes voor oa. King Seiko en diverse Seikomatic horloges.
En een Seiko Cronos Special
Toevallig ook voor mijn KS?
Goeie vangst!
Dat is een prachtige partij glaasjes en zo mooi in die houten kist.
En de Seiko is ook een mooie verschijning.
a
Duurt nog even, denk ik. Moet uit het verre oosten komen. Heb nog niets van de douane gehoord.
Denk dat m’n incoming UG er eerder zal zijn
De Ruhla gemist door mijn eigen stomme schuld…zat lekker de tour te kijken en niet meer aan de veiling gedacht
Is mij ook wel eens overkomen
Daarom ben ik gek op veilingen waar je snipe kunt klaarzetten en er verder niet meer naar om hoeft te kijken
Dan moet je de snipe wel hoog genoeg instellen
Hier (nu wel goed gespeld
@H47) nog wat inkomend. Iets dieper in de buidel moeten tasten, maar is de moeite waard. Een Rado NCC 505 met wat bijvangst.
De Seiko 5 waterproof is ook niet verkeerd trouwens, net als de Cosmotron. Benieuwd hoe ze zijn bij aankomst
Had ik inderdaad te laag gezet, en ik dacht mocht die te laag zijn kan ik altijd nog bieden…geeft niks er lopen nog een paar Ricoh snipes
Ik heb ook een Cosmotron onderweg…
Als die Elgin quartz een automaat was gewesst dan was het een mooi horloge geweest
Edit vanwege **** autocorrect
Klopt, maar dat geldt voor “normaal” bieden ook
Mooi setje! Voor sommigen zou dit al gelden als complete een alles-in-één-keer verzameling. Zonder dollen, iedere kastvorm die ertoe doet, verschillende kleuren wijzerplaten. Een duiker, verschillende dressers en een GADA. Meer heb je niet nodig.
Heb je bijna een punt: een goudkleurige dresser ontbreekt In het algemeen heb je helemaal gelijk, dank voor het compliment
Bericht even aangepast, moest een duimpje zijn als afsluiting Dennis