Dat zijn ze bijna altijd, als je geluk hebt zit er soms wel een net exemplaar bij.
Maar die wijzerplaat? Daar kun je voor dezelfde redelijk lage prijs op eBay wel een betere voor vinden, hoor. Model/design van deze wijzerplaat lijkt mij wel een officiële echte, geen fantasie ding. Misschien nog eentje er bij kopen? Heb je gelijk reserveonderdelen, de kans dat er met die dingen wat mis is, is vrij groot.
Maar de prijzen zijn volledig op hol, zelfs voor HMT’s. Ik kwam er van de week eentje tegen op Tradera, die zag er best aardig uit op de foto’s, maar daar vroegen ze meer dan 200 (!!!) euro voor (als startprijs).
Gelukkig is het glas verrot en niet de plaat, maar voor €15,- hoor je mij niet klagen
Een grail is het niet, maar hij stond wel hoog op het lijstje…
Een Seiko Champion FlyingFish. Ik heb er al eentje, maar daarvan is de wijzerplaat slecht. Deze is ook niet zo heel mooi, maar hiervan lijkt de wijzerplaat in ieder geval beter. Eens kijken, wat we ervan kunnen maken.
Vanwaar de naam Flying Fish?
Geen idee? Misschien dachten ze er vissers mee te trekken? En dit is nog de minst mooie versie, er is nog een andere versie met een ronduit spectaculaire wijzerplaat. Die staat nog net een stapje hoger op de lijst, maar ze worden maar sporadisch aangeboden…
Iets met waterdichtheid misschien? vind het een mooi ding
Ben benieuwd naar de foto’s als deze binnen is! Mooie
Omdat ik altijd van uw verhalen geniet zou ik u graag een beetje opbeuren. Onlangs kreeg ik een wijzerplaat binnen die volgens het (heilige) systeem van de vervoerder al maanden geleden geleverd was. Ik had al gereclameerd via alle mogelijke kanalen maar zonder resultaat. En plots, zonder dat ik het nog verwachtte lag je in mijn brievenbus. Soms komt t toch goed…
Hoorden wij daar een opgelucht “Jippie!”?
Dank, dank, voor je medeleven Doet me goed. En wie weet! Alles kan!
Leuke vangst - plezier er mee
Geïnspireerd door dit prachtige topic ben ik ook naar een Seiko 7009-8070 gaan zoeken en vond een (hoop ik) mooie:
(foto verkoper)
Heel fraai!
Oh ja, deze heb nog inkomend;
Binnenkort aan de pols denk ik (weet ik eigenlijk wel zeker).
Nice
Gefeliciteerd, leuke klassieke quartz
Dank Don
Ik weet het: jij kan er een prachtig, goedlopend horloge van maken