Oh oh post nl……misschien lukt het vandaag eindelijk wel?!?!
Probeer je vraag tot een topic te beperken, ben deze nu al drie keer tegengekomen
Deze net binnen, ook een opknapper. Een nieuw glaasje is al onderweg. Heb deze al in’t blauw, maar deze lijkt me ook mooi, en hij heeft het originele bandje😊
Projectje incoming; een manke Certina blue ribbon, met Kurth Frères aanduiding op de plaat. Dat heb ik op een blue ribbon nog niet eerder gezien, het zal wel een vroege zijn
Balen, waarschijnlijk is de secondeas afgebroken, die is echt flinterdun bij Certina…
Wel echt een leuk horloge!!
Ik hoop het niet, maar we zullen zien…
Vaak zie je het stompje, maar er zit een flinterdunne tap op, die is in veel gevallen afgebroken… laten we hopen dat ik ongelijk heb
Ik heb nog een 25-66 uurwerk liggen, wat volgens mij de handwinder versie is van deze 25-651automaat.
Mogelijk is het seconderad gelijk (mocht ik het nodig hebben
Dank je Friso!
Leuk dat jij hem hebt gekocht. 4 tientjes op Vinted…… heb nog getwijfeld maar heb nog zoveel liggen
Secondenas gebroken? Zie hem daar toch zitten?
En nog een dealtje kunnen maken ook, dus dat was een makkelijke keuze
Ik heb(had ) een vintage horloge incoming. Het pakket staat op “geleverd via de brievenbus” maar je raadt het waarschijnlijk al…er ligt niks. Ik heb de hele dag bij het raam gezeten en heb niemand gezien. De brievenbus zit bij ons in de spouwmuur en kan ik via binnen openen…niks.
PostNL is uiteraard niet bereiken, alleen een idiote chatbot waar je niet verder mee komt.
Ik snap niet waar dat bedrijf nog hun bestaansrecht aan ontleent. Als wij op het werk zo zouden werken, hadden we al lang niet meer bestaan.
Ik ben zeer pissed nu. Niet dat SpotNL daar wakker van ligt.
Weet iemand van jullie een telefoonnummer waarop ik wel iemand te spreken krijg bij PostNL?
De tracking van brievenbuspakjes is ondermaats, gaat volgens mij aan het eind van de dag automatisch op afgeleverd of dat nou gebeurd is of niet. Grote kans dat het volgende week wel in de bus ligt.
Toch nog ff wachten, soms komt het een dag later nog aan. En even bij de buren vragen of buiten rond kijken… maar wel jammer en balen
De melding "geleverd in de brievenbus"is niet altijd accuraat. Het kan een paar dagen duren voordat het werkelijk wordt afgeleverd.
Dat kan via de chatbot. Als die er niet meer uitkomt, stelt ie voor om je door te zetten naar een medewerker (via chat of telefoon).
sterkte en succes…
Oei, ja de melding ’ afgeleverd’ betekent helemaal niets bij dat stelletje:cold_sweat:.
Hij kan gewoon bij de bezorger thuis liggen of nog onderweg zijn. Ik duim voor je!
Of afgeleverd bij een servicepunt, dan krijg je die melding ook.
Soms tekent een bezorger ook af en bezorgt later.
Niet netjes.
Wow, dit is echt een parel