Vintage incoming (Deel 2)

Weer een leuke vondst: deze Svalan Sportsman Bullseye Toxedo.
Dit mooie opknappertje verdient zeker een tweede kans om te blijven tikken.
Binnenin tikt het betrouwbare AS 1130 kaliber.

14 likes

Ook al een paar keer gehad. Met de rest … dan wordt hij afgetekend, maar halen ze het bezorgmoment voor de betreffende dag niet meer. Goede kans dat het de dag erop wordt bezorgd.

Dat aftekenen is godgeklaagd. Maar tot er eens een grote rechtszaak tegen pakjesbedrijven komt wegens grootschalige schriftvervalsing gaat dat niet veranderen vrees ik. En “class action” rechtszaken zijn een pak minder evident in de EU, vergeleken met de VS.

Hopen dat het nog terecht komt. :crossed_fingers:

19 likes

en een half uurtje later…

twee op één dag, moet toch wel lukken :sweat_smile:

20 likes

Vandaag contact gehad met postnl. Je krijgt een medelander aan de lijn die je amper kunt verstaan en waar je dus ook niet veel wijzer van wordt.

1 like

Mooi!

1 like

Weer een Everlight gescoord!

22 likes

Waar blijf je die vandaan halen :smile: cool !

3 likes

Die merknaam zegt mij ook niets. Maar het uurwerkje lijkt mij een AS-612.

1 like

Deze komt van Cata-strofe-wiki…

5 likes

Ah dan was hij volgens de expert zeker €2.500-€3.500 waard? Hoop dat je hem voor minder hebt kunnen kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

100, inclusief verzendkosten

5 likes

Zeer goed deal! :partying_face:

2 likes

Huh, ik dacht dat ze geen items onder de 200 of 300 of weetikveel meer aanvaardden :thinking: of had de “expert” m zoveel hoger ingeschat dan die effectief ging?

2 likes

Er stond geen gok van de echte waarde ( x4) bij deze keer.

1 like

Deze Seiko 7009-3040, komt eraan

Heb een exact dezelfde, een vriend die deze zag wilde er ook een, krijgt hij er een van me

21 likes

Helaas, je had gelijk Tim…

Het puntje van de secondeas is afgebroken, maar vervelender nog: dat puntje zit nog in de secondewijzer :confused:.

5 likes

Balen…!! Ik had het laatst ook.
Niet onoverkomelijk, maar toch weer op speurtocht.

Voor:

Na:

11 likes

Heb je dat puntje nog uit de secondewijzer kunnen krijgen of heb je de wijzer vervangen?

1 like