Bij mij zat er niet eens een wijzer meer bij ![]()
Heb het rad vervangen en een vergulde secondewijzer wit gespoten met modelbouwlak.
Briljant!
Ja je moet iets ![]()
Lukt het niet om die eruit te prikken dan? Over het algemeen is het busje van een secondewijzer aan de bovenkant open dus kun je het er van die kant uit prikken
Ik dacht dat ie dicht was van boven, maar ik zal eens wat beter kijken.
Dank je wel voor de tip, in ieder geval ![]()
Oei, kleeft dat aan Certina’s algemeen of een bepaalde serie?!? Ik heb al heel lang een vroege DS die de secondewijzer ook mist - verder prima loopt ![]()
Echte bouwlakkers hebben overal hun oplossinkjes voor ![]()
Ik denk dat het om een specifieke caliber serie gaat.
Ik heb meerdere certina’s van een beurtje voorzien, maar niet eerder meegemaakt, maar dat waren andere calibers.
Tim refereerde eerder al aan een ielig puntje op de seconde-as dat makkelijk afbreekt.
We hebben het hier over caliber 25-651, volgens mij wordt die ook in de DS serie gebruikt
Dank je wel, ff checken binnenkort… ![]()
dacht dat hij gisteren zou binnen komen maar het was maar een tussenstop
DHL neemt het pakje over nu en melden me dat ze het dinsdag zullen leveren,
dus wij wachten op deze: ![]()
Die is wél het wachten waard ![]()
Das een hele mooie!!![]()
![]()
Royce, was er iemand hier die ze spaart?
Met originele band. Niet tot op de draad versleten.
Uurwerk is een FEF 6664, met Royce inscriptie uiteraard.
Een horloge van Téméraire, Manufacture Genevoise de Boites de Montres (M.G. / MGBM), ook bekend als Geneva Watch Case Co van Dérobert Frères. Toen alleen Johannes Dérobert de tent runde maakten ze met name zakhorloges, daar kwamen o.a. armbanden bij. Veel van deze polshorloges heb ik nog niet ontdekt. Waarom ze (oud?) dialect gebruikten met Suiz op de plaat is mij onbekend.
Ik vind hem gewoon leuk voor naast mijn andere Centennials.
Plaatjes voor de sfeer
Leuk Cav! Ik zag 'm ook staan. Ik probeer de koopstop in stand te houden maar deze was wel erg interessant ![]()
Dit zijn de digitale rommelmarktvondsten, erg geinig. Een half uur later was 'ie zeker al weggeweest. De verkoper is ook nog eens een chille gast. Dus blij mee.
Ik niet, maar moest die persoon gekend zijn… ![]()
https://aukro.cz/hodinky-royce-automatic-krabicka-papiry-3659-7100923164
Wow! Hoe werkt dat bieden daar? ![]()
Flink aan het inkopen?
Wel weer erg mooi