@LVA het is geluk, ik heb een account. ![]()
En vooral waar pas je de taal aan naar English-)
In mijn browser. Werkt goed, op wat vreemde vertaalmissers na.
Als ze zouden lastig doen over verzenden (wat ze wel eens durven) dan kan je t via mij wel laten gaan ![]()
Ja, altijd in je achterhoofd houden dat Google Translate enkel met Engels kan werken. Dus er bestaat geen Tsjechisch - Nederlands; dan moet die achterliggend Tsjechisch - Engels en dan Engels - Nederlands doen. Raakt er wel vaker iets meer verloren dan je zou willen.
In het Engels blijven dezelfde woorden bestaan. Maakt verder niet uit, het is te begrijpen.
Iemand had net flink verhoogd, ik houd het in de gaten, maar ik verwacht dat 'ie nog wel doorschiet. Ik verzamel eigenlijk geen full-box sets meer, maar dit is wel uniek. De meeste Royce horloges die ik ooit als box-set of NOS zag, zaten in een eenvoudiger doosje. Dit oogt meer premium. Bonnetjes en een garantiebewijs zag ik nog niet eerder. Dus dat is toch wel leuk om eens te hebben.
Mocht ik winnen en er qua transport niet uitkomen, dan waarder ik je aanbod al op voorhand. Heel fijn! ![]()
Leuk een beetje spanning voor zo’n beauty, toch? Ben benieuwd naar evt verschillen ![]()
Sparen niet echt, maar past wel aardig in de collectie ‘stepped bezels’… Oh, wacht ik heb al de Pallas ![]()
Vanmorgen aangekomen: een lot van vier horloges. Ik heb het gekocht voor deze Titanic Exellens uit de 50s met een FHF 25 kaliber.
Als iemand interesse heeft in die andere drie quarts horloges mag je ze hebben.
Ik heb het glas alvast vervangen; het krijgt op een later tijdstip een servicebeurt.
Het is blijkbaar nog redelijk stevig gegaan qua prijs
heb jij m gehapt of laten schieten?
Lotje met projectjes samengesteld (dan geldt de koopstop niet?)
Sinex in een hele fraaie vergulde kast
Eska quartz met Genta look & feel zonder driedubbele, aangetekende bewijslast durf ik hier niet meer te opperen wie de werkelijke ontwerper was
Lebem opknapper als oefenproject, of donor. De kast oogt niet al te best op de foto’s.
Oris damestankje - zonder kroon. Hopelijk valt 'ie wat groter uit, maar dat zal wel niet.
De prijs voor het horloge was goed en niet gek. Maar niet voor mij.
Leuk. En de Sinex had ik ook gezien. Mooi lettertype!
Ja, cool hè? @basvg tipte mij bij deze eigenlijk voor het uurwerk. Maar alles is leuk aan dit horloge.
Leuk lotje met opknappertjes,Dennis. LEBEM nooit van gehoord. Is een voorlader zo te zien, is dat een penankertje? En een mooie Sinex met een ETA-kaliber denk ik. Succes hè, met het opknappen.
Als je de Lebem ooit wilt laten vergulden, dan kan ik dat wel voor je doen. Ik heb de apparatuur al besteld.
Nu nog wat ervaring opdoen en dan gaat dat wel lukken.
Dank je, dat is een mooi aanbod! ![]()
De Lebem is geen penanker, verwacht ik, al heeft Lebem die ook gehad. Ik las ooit dat iemand op Hf Lebem’s tipte als mooi, leuk, vergeten merk*. De eerste Lebem, een tankje, die ik hier heb in de collectie, loopt snaarstrak. Mooi en verfijnd Frans handwindertje. Lebem is uiteindelijk overgegaan in Difor.
*Hier stond dat ergens tussen:
Hoeveel HORLOGEMERKEN in je collectie?
Mijn huidige Lebem: Lebem 19 Rubis
De Sinex is ETA inderdaad.
Ben gek op de Seiko 66 handwinder. Heb al een heel mooie zwarte, zelf opgeknapt, en nu is deze incoming:
Secondewijzer ontbreekt en loopt niet. Maar ik durf’m wel aan😊
Mooie!