M’n zakhorloges zijn binnen. Eerste is een mooie meevaller. Geen gebroken balans, zo te zien alleen maar een gebroken veer. Verder alleen een beetje vies en een gebarsten glaasje. Mooie rosé vermeil kast, nette wijzerplaat en wijzers en uurwerk ziet er ook netjes uit.
Tweede is een beetje zoals ik verwachtte; kast is redelijk netjes maar dat is het dan ook; wijzerplaat beschadigd, balansstaf gebroken en het geheel heeft ook het nodige vocht gezien. Enkeltje donorbak.
de achtergebleven rado horloge en - band die ze vergaten mee te versturen in het vorige pakket zijn binnen gekomen, we hebben er wel nog wat rado bandjes en 1 extra rado horloge aan toegevoegd en een kei tof rado presenteerding en nu is het rond. De lijsten zijn nog steeds leeg, er is niet meer gekeken naar leuke dingetjes want ja als we dan kijken kan je er donder op zeggen dat er iets leuks te vinden is. We zijn nog steeds ziek, dat zit er misschien ook voor iets tussen, hoewel nee, hele week al in de bank en naar niets gekeken, de afkick is denk ik wel achter de rug nu
Laten we dan nu de laatste dingetjes uit het kleine pakje even tonen, klein maar fijn en heel tevreden dat we met een blauwe rado eindigen want rado we love rado en blauw blauw blauw we love blauw
Een poosje geleden vond ik een Citizen Diamond Flake date 25j op de Japanse veiling site, een heel mooi horloge, jumbo formaat van 39mm maar helaas met een aangetaste wijzerplaat.
Nu liep ik tegen zo’n zelfde model aan alleen met 22j uurwerk en zonder de naam Diamond op de wijzerplaat, en ook weer 39mm.