Zeker, op MP doe ik dat altijd, maar dit is een profi verkoper lijkt het en ook nog eens een veilingsite.
Een paar doosjes met onderdeeltjes van Japanse horloges, en ook Zwitserse horloges.
En een doosje met secondewijzers
En deze kon ik ook niet laten liggen voor het geld. Waar koop je tegenwoordig nog een King Seiko voor €75… Er is wel wat werk aan, maar wordt een leuk project. Ik heb er ook al plannen mee, dat zal je later nog wel een keer terugzien.
Ik kon me niet inhouden toen ik deze zag. Wat een beauty
Zit net als bij de Basis een penanker uurwerk in, maar loopt heel even en stopt dan volgens de verkoper. Zal vuil zijn schat ik in.
Kwam samen met een ander horloge in één advertentie. Een Rayor, wat me zo niets zegt. Die heb ik maar voor lief erbij genomen. Ziet er netjes uit, maar de kroon is kapot gebroken. Geen idee wat daar mee is gebeurd.
Héél mooi, die Fero !
Het merk Rayor zegt mij ook niets, het uurwerkje lijkt mij een Franse Lorsa uit de P62-familie.
Glas zit zo op de foto’s te zien een scheur in, maar die heb ik vast wel op voorraad om te vervangen.
Mooie vangst!! Zijn 2 mooie horloge’s
Daar worden echt mooie horloges en onderdelen gekocht hier, goed bezig mannen.
Die Fero is heeeeel mooi.
En daar pieste ik dus BIJNA naast. Horloges zijn emotie en soms moet je gewoon direct toehappen zolang het nog te koop staat.
Ik wilde als echte Hollander natuurlijk pingelen.
Stond hij ineens gereserveerd
Bleek iemand de vraagprijs te willen betalen maar onder optie. Dus ik kwam met een bericht dat ik de vraagprijs direct wilde betalen. En toen kreeg ik ze
Mag je weten…… vraagprijs was 45 voor beide. Te veel? Geen idee, maar die Fero wilde ik gewoon HEBBEN ……
Gewoon doen, misschien je enige kans om het horloge te kunnen kopen!!
daar zijn ze niet lief voor geweest!!
Ben benieuwd hoe deze eruit komt te zien als je ermee klaar bent.
Ik ook, hoewel ik er zelf niet veel meer aan kan doen dan een batterijtje inzetten😁
Ondanks al mijn moeite om geen horloges meer bij te kopen is er toch weer een chrono blijven plakken….
Denk dat ik maar eens alle veiling apps van mn telefoon ga gooien
Zou dat moeten helpen ?? Zelf heb ik nog nooit een online veiling app gehad, en er ook nooit wat gekocht. En feitelijk - behalve een paar keer via HF - ook amper iets online gekocht.
Des al niet te min springt er nog regelmatig het een of 't ander om mijn pols. 't is gewoon vreselijk
We zouden ons moeten melden bij de AH (niet de winkel, maar de Anonieme Horlogisten )
Andere generatie denk ik