Gefeliciteerd met je eerste win.
Ben benieuwd hoe het horloge er uit ziet als je em onder handen hebt genomen, als je dat gaat doen en niet voor onderdelen gaat gebruiken.
Nee nee, deze gaat gedragen worden. Wordt vervolgd
De terugkeer van kroepoek
Een leuke Voumard V2000 om op te knappen, deze heeft een rvs kast en is nr. 3 in de verzameling.
Het loopt heeft wel een servicebeurt nodig volgens de gegevens, verder heeft het een leren band.
Voor de dames heb ik een tiental vintage leren bandjes kunnen kopen. Altijd leuk als je iets weggeeft en het is compleet met band.
13 euro is niet duur voor tien stuks,
Ik heb er al twee, dus waarom dan nog een derde? Omdat ik hem voor die prijs niet kon laten liggen…
Maar dan heb ik voorlopig weer even genoeg van deze Silverwaves… (begint bijna een obsessie te worden…)
Snap ik helemaal!!
Mooie cases maakte seiko toch.
Een interessante opknapper binnengehaald.
Beschrijving bij de advertentie
Vintage Zenith Sporto
Geschat 1960s
Loopt niet & mist kroon
Ongeveer 33-34 mm
Achter de slijtage schuilt een heerlijk coole vintage dinka!
Volgens deze kaart komt het horloge uit 1971
Mooie vangst, dat wordt een dankbare opknapper
Dank je Tim, ik hoop dat er geen steentjes uit zijn of dat de balansveer geplooid moet worden, de rest is geen probleem.
die voumard had ik ook op het oog. Alleen las ik op andere fora dat ze een merde zijn om te servicen en daarom maar niet geboden. Succes ermee!
Zeg dat je een Belg bent zonder te zeggen dat je een Belg bent.
Coole dingen, met de “kroon” in de kast achteraan. Zelf nog nooit eentje gehad zo
tot nader orde ben ik belg , een onafhankelijk vlaanderen is de natte droom van sommigen, ik zit er niet op te wachten alleszins!
Terecht. België is zo al klein(geestig) genoeg. Al is dat intussen mijn probleem niet meer
Na een eerdere aankoop die goed was bevallen, nog eens verder gezocht en weer twee gevonden.
2x een Elge horloge, redelijk onbekend Frans merk wat een kort leven gehad heeft.
Deze vallen mooi binnen mijn budget (zo laag mogelijk) waar ik mijn horlogeskills (ook weer laag) op kan loslaten.
Meestal schrik ik van het formaat van de horloges, en heb ik weer een dames model op de kop getikt.
Nu eindelijk twee, met 36 en 40mm eens een keer een goede maat.
Eens kijken wat we hier van kunnen maken…
Eens wat anders dan een horloge, maar dan weer Seiko…
Toch spijt gehad van de verkoop van mijn vorige Seiko Sonola…