Vintage incoming (Deel 2)

Deze Zentra……. Kon ik voor een paar euro noet laten liggen. Verzendkosten waren hoger :rofl:
Deksteen van de balans lag eraf volgens de verkoper en krijg ik in een los zakje erbij. Chaton en veertje zouden er nog op zitten :thinking:

We gaan het zien.

14 likes

Leuk! Ik zag hem ook! Ga hem redden!

1 like

Voor 5 euro ……… verzendkosten waren 7 :sweat_smile::wink:

1 like

Dik donker leer met van die enkele stiksels bij de lugs?

1 like

Bedoel je zoiets?

Vind deze combinatie dan wel weer erg geslaagd

17 likes

Meer zoiets

Sierlijk maar ook wel stoer, voor de kompels.

2 likes

Mooi @MarTime! Welk jaar is deze? Zuinig op zijn! Gave kast ook.

Heb Citizen van mijn opa ook nog zal ergens van rond 1970 zijn.

Ik vind dit soort kasten sowieso wel gaaf en aangezien ik nog 2 Molequin bandjes had liggen die lagen te verstoffen deze KS incoming.

Cushion case uit 1970

Kan je meteen zien hoe het op suede en nubuck bandje staat :wink:

17 likes

Mooie Cizitzen én KS! Ben benieuwd naar je foto’s (met suède band) :smile:

Als goed is komt de Glashutte uit rond de jaren 70 ook. Wanneer de deksel eraf is zou dit langs het uurwerk gegraveerd moeten staan (inclusief het kwartaal). Dus ben benieuwd!

Zit als proef dit bandje nu te overwegen. Eigenlijk voor Cartier maar vind het structuurtje wel mooi.

4 likes

Deze Orient. Ben benieuwd naar de werkelijke kleur🤣

9 likes

En yes, goud it is!

De balans lijkt ook nog goed.

Overigens nog steeds “incomming” want op een Amerikaanse tussenstop bij een vriend. :grin:

16 likes

Netjes!

FTFY :wink:

Hoor ik hier belasting ontwijking :rofl:

4 likes

Het is veel onschuldiger. :joy: De verkoper deed niet aan overseas shipping. :woman_shrugging:

3 likes

Plus dat daar verzamelen en en een keer versturen een hoop verzendkosten scheelt :innocent:

1 like

:thinking: Dat is een idee. Maar eigenlijk ben ik wel tevreden met het ebay global shipping. Betrouwbaar, redelijk snel. Jammer idd dat ze nog niet aan combined shipping doen.

1 like

Je moet het wachten natuurlijk wel kunnen opbrengen. Vorig jaar hadden @JimSoul en ik zo lang spullen verzameld daar dat ik een beetje kwijt was wat er ook alweer allemaal lag :rofl:
Wel leuk met uitpakken; oh ja, die had ik ook nog gekocht :grin:

4 likes

Deze was onderweg en was er ineens al, de rechter. Waarom? Omdat ie waarschijnlijk met de linker in de folder stond :grin:

12 likes

Voor mijn ELKA verzameling.

19 likes

Vol verwachting:

19 likes

Leuk, een Kiek van de ‘kiekjes’ (foto’s)

1 like

Toch nog een Rado! :grin:

2 likes