Deze Zentra……. Kon ik voor een paar euro noet laten liggen. Verzendkosten waren hoger
Deksteen van de balans lag eraf volgens de verkoper en krijg ik in een los zakje erbij. Chaton en veertje zouden er nog op zitten
We gaan het zien.
Deze Zentra……. Kon ik voor een paar euro noet laten liggen. Verzendkosten waren hoger
Deksteen van de balans lag eraf volgens de verkoper en krijg ik in een los zakje erbij. Chaton en veertje zouden er nog op zitten
We gaan het zien.
Leuk! Ik zag hem ook! Ga hem redden!
Voor 5 euro ……… verzendkosten waren 7
Dik donker leer met van die enkele stiksels bij de lugs?
Mooi @MarTime! Welk jaar is deze? Zuinig op zijn! Gave kast ook.
Heb Citizen van mijn opa ook nog zal ergens van rond 1970 zijn.
Ik vind dit soort kasten sowieso wel gaaf en aangezien ik nog 2 Molequin bandjes had liggen die lagen te verstoffen deze KS incoming.
Cushion case uit 1970
Kan je meteen zien hoe het op suede en nubuck bandje staat
Mooie Cizitzen én KS! Ben benieuwd naar je foto’s (met suède band)
Als goed is komt de Glashutte uit rond de jaren 70 ook. Wanneer de deksel eraf is zou dit langs het uurwerk gegraveerd moeten staan (inclusief het kwartaal). Dus ben benieuwd!
Zit als proef dit bandje nu te overwegen. Eigenlijk voor Cartier maar vind het structuurtje wel mooi.
En yes, goud it is!
Netjes!
FTFY
Hoor ik hier belasting ontwijking
Het is veel onschuldiger. De verkoper deed niet aan overseas shipping.
Plus dat daar verzamelen en en een keer versturen een hoop verzendkosten scheelt
Dat is een idee. Maar eigenlijk ben ik wel tevreden met het ebay global shipping. Betrouwbaar, redelijk snel. Jammer idd dat ze nog niet aan combined shipping doen.
Je moet het wachten natuurlijk wel kunnen opbrengen. Vorig jaar hadden @JimSoul en ik zo lang spullen verzameld daar dat ik een beetje kwijt was wat er ook alweer allemaal lag
Wel leuk met uitpakken; oh ja, die had ik ook nog gekocht
Deze was onderweg en was er ineens al, de rechter. Waarom? Omdat ie waarschijnlijk met de linker in de folder stond
Leuk, een Kiek van de ‘kiekjes’ (foto’s)
Toch nog een Rado!