Vintage incoming (Deel 3)

Leuk om te dragen op Koningsdag :+1:t2:

1 like

Jaja, “voor de neefjes” :joy::joy::joy:

3 likes

Deze werkende Longines met stemvorkuurwerk is binnenkort te bezichtigen in Drenthe!

15 likes

6 likes

:sweat_smile:

1 like

Binnen! Prachtige 7009, die een nieuwe plexi gaat krijgen😊

11 likes

Ik ben nu eenmaal een sucker voor de Gyro Marvel… Wellicht niet de mooiste, maar de meeste van deze horloges zijn nu eenmaal niet in staal uitgevoerd…Deze dus wel, en de prijs was ook goed.

17 likes

Seiko 5139-7040

Seiko 6106-7003

Seiko ??

14 likes

Gisteravond nog een stemvorkhorloge gewonnen!!

13 likes

Geen Vulcain of Revue Thommen, maar uit dezelfde skeleton-reeks deze Royce:

Er zijn nog andere versies, maar ik houd niet van Skeletons en had geen zin om ooit 700 ballen neer te tellen voor iets dat met lichte tegenzin in mijn collectie hoort. :face_with_peeking_eye:

Ik zal deze netjes maken en bewaren. :joy:

15 likes

Ik kon het weer niet laten🙈de vorige Bell Matic is nog niets eens klaar. Maar deze kon ik niet laten lopen. We krijgen hem vast wel aan de gang, en de looks zijn mooi!

11 likes

In ieder geval een 6206 (waarschijnlijk 8990), en ook nog eens in de wat zeldzamere sportieve uitvoering, vanwege de lumen. Dit hebben ze maar heel kort gedaan. Ik heb er eentje in SGP uit juli 1964 en heb er eentje onderweg uit mei 1964. Veel ouder dan dat heb ik ze niet gezien. En jonger ook niet. De jouwe lijkt m in staal te zijn, die heb ik ook nog niet eerder gezien. Goede vangst dus!

8 likes

Tissot 1956 bullseye 51003 51004-4

15 likes

Super dank je wel voor de info… Ik twijfelde een beetje vanwege de lumen omdat ik dit niet eerder heb gezien. Blij dat ik de gok heb genomen. Hopelijk is alles origineel en is er geen Frankenstein van gemaakt.

2 likes

Seiko Lord Matic 5606-7000

13 likes

Als ik wat geluk heb met de pakjesdienst kom ik vandaag te weten of ik een kat in een zak heb gekocht of ik er een kleine leuke Citizen New Old Stock van mijn geboortejaar bij heb.

13 likes

Ik heb daar ooit een advertentie van gezien, maar vergeten op te slaan…

Echt een schatje incoming!

En nog uit mijn geboortemaand ook😊

14 likes

Moeris Grands Prix

Radio Space Wing

13 likes

Deze komt ook deze kant op: Seiko Gyro Marvel. Deze heb ik al in het staal, nu dus ook in gold plated. Maar ik wil nog wel een keer een betere versie vinden van de stalen versie.

14 likes