Vintage incoming (Deel 3)

Met korting kopen en zelf fixen ?

Volgens mij wel

Was ik maar zo handig als sommige anderen hier op het forum

4 likes

Ik wil het wel doen hoor. Ik heb nog een 28-10 donor liggen.

2 likes

Weer wat onderweg en nu mag ik mij ook tot het selecte clubje “ermeto” eigenaren rekenen :blush:

17 likes

Deze komt mijn kant op. Glas moet worden vervangen en zal een servicebeurt nodig hebben (althans, ik geef alles wat binnenkomt standaard een service… dan weet ik de historie).

21 likes

Deze zwarte komt mijn kant op. Ik heb al wel zo’n lekkere vette 7005-8062, maar deze heeft de originele bracelet met dat slangenhuid-effect. Denk dat deze heel mooi opgepoetst kan worden en dat hij, of m’n blauwe, heel blij zal zijn met deze armband.

20 likes

Idd prachtige bracelet :star_struck:

1 like

:point_up_2:t2: Mee eens!!

Een paar oefen wijzerplaten!!

8 likes

Een van mijn “zou het ooit” horloges. Ik ben fan van de day date maar toen ik deze zag :heart_eyes:. Het is een 1802 ipv de 1803 die je meestal ziet. Dus met de gladde bezel ipv de fluted bezel. Ik vind dat zeker in combinatie met deze zilveren wijzerplaat veel mooier dan fluted, maar ze zijn een stuk minder geleverd dus ook minder vaak beschikbaar. De originele doos die er nog bij zit is een mooie bijkomstigheid. Nu afwachten….

21 likes

Oh ja, en uit mijn geboortejaar, misschien speelde dat ook mee😉

2 likes

Top dat je hem gevonden hebt, een van de leukste Seiko bracelets :+1:t2:

10 likes

Ben er heel blij mee! Kijken wie van de twee hem mag dragen😊 En voor jou zou het zo leuk zijn om die bezel nog eens te vinden! Prachtige time pieces aan de pols, die 7005-8062, met hun 38mm lekker fors, zeker voor die tijd.

2 likes

Misschien heb ik 'm wel ergens op een andere ouwe kaduke Seiko zitten, dacht ik laatst… Ben nu net wat seventies Seiko’s aan 't ‘opwinden’ - moet ik er weer aan denken. Toch maar eens googlen :thinking:

1 like

Ik draag echt al mijn 7005ven, en andere Seiko’s ook. Ben altijd erg onrustig als er onderdelen ontbreken🫣

1 like

Incoming!

25 likes

Maanlandschap wijzerplaat
Erg mooi!

2 likes

Dankjewel :pray:

Heel leuk incoming 7005je voor een zeer lage prijs. Er hoeft alleen maar een nieuwe batterij in! :nerd_face:

18 likes

Vintage Invicta Surfboard :star_struck:

23 likes