Vintage Invicta/Seeland monopusher.
Mooike. Je weet dat het wiel voor de verbinding tussen gangwerk en chrono mist? Tenzij ik er nu helemaal naast kijk natuurlijk
Dank voor de informatie. Weet jij toevallig waarvoor uurwerk dit is?
Nee heb ik geen flauw idee van, ik dacht in eerste instantie aan een landeron hanhn, maar deze lijkt helemaal niet op de landeron hahns die ik hier staan heb. probeer een keertje met het prentje visueel te zoeken op het net. ik vond zodadelijk niets, maar ik heb dan ook maar heel snel snel een quick scan gedaan.
Lijkt me een Venus 103.
Kom je hier verder mee?
Ja volgens mij ook.
Je hebt gelijk, dit gaat een zoektocht worden om te vinden.
Ik heb hier een valjoux chronograafzakhorloge liggen met hetzelfde euvel. Het horloge loopt voortreffelijk want was een NOS maar dan zonder het tussenwiel. Het ligt hier al 4 jaar en ik heb nog steeds dat wiel niet gevonden. Ik wens je veel succes en hoop dat jouw zoektocht sneller vruchten zal afwerpen dan de mijne die nog steeds aan de gang is ![]()
ik wilde eerst een ander tussenwiel aanpassen maar mijn benodigd tussenwiel blijkt zo een rare maten te hebben, dat het me niet gelukt is
Leuk! De bovenste is een “Chaika” Sovjet kwarts.
https://www.crazywatches.pl/tchaika-raketa-3050-quartz-1979
Leuke dikke designer digitale
hopelijk nog leven in en ook nog even wat werk voor een band maar dan heb je wel iets bijzonders! Gefeliciteerd!
De onderste is een Cornavin (ook Russisch). Ook een mooi horloge.
Mij ook.
Ha, die ene kwam me al bekend voor - twintig jaar geleden ook gevonden als oud onverkocht bij een juwelier…
Later toch te dressy voor me en op hf verkocht ![]()
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-klassiek-otero-heren-unisex-horloge-uit-oude-winkelvoorraad/418552
Nou, dat is wel erg toevallig!
Dat moet dan geen populair modelletje geweest zijn.
Ik had een beetje twijfel bij de maat, maar op jouw foto ziet het er prima draagbaar uit.
Net binnen deze 7005 uit 1974 in mint staat. Nagelnieuw, zo lijkt het wel, de bracelet voelt scherp en als nieuw, en op kast en glas en wijzerplaat is totaal geen ouderdom of slijtage te zien. Waanzinnig mooi, en een van de wat meer extravagante 7005jes in mijn verzameling
Oh wow, dat is een knappe. Leuke stijl ook
en die plaat met pyjamastreep ![]()