zet https ervoor ![]()
Vanavond een paar leuke opknappertjes gekocht.
Een Junghans
Voor 7 euro mocht deze Svalan ook vertrekken naar NL
Ik wil iets met die wijzerplaat gaan doen, wat weet ik nog niet, moet ik even over nadenken
Top!
Stoppen is altijd moeilijk… Dit is de laatste horloge die ik ga kopen hahaha. Top!
://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/644971521_3485301058293224_2133743199348301799_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=dd6889&_nc_ohc=OL6u3EK004gQ7kNvwHvdxxY&_nc_oc=AdlFlVEfG3aQTrR2XG3eP41-T8AdnZFQ8vjGwrcKbNALh7JOy28R03FiL5jgw2YRuGw&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=E8tg7myHO4H_T6oZ2wf7Ng&_nc_ss=8&oh=00_AfyjgsXLypOe0jN1D3XvgVuyAv3wHqwpwXobjjUvWj6YEQ&oe=69AE3301
Een CYMA 271, denk ik.
Elka had eigenlijk altijd goede kalibers. Cyma. Ik heb ook een Ulysse Jardin…
Een Ulysse Nardin in je Elka? Cool, heb je daar een foto van?
Helaas is de kast ooit omgesmolten…
Zending van mij ligt al ruim een week in Bahrain ![]()
Ik heb dan geluk gehad… kwam rechtstreeks naar Leipzig met DHL, vandaar uit naar Brussel, Eindhoven en dan naar mij…
Een Jaeger wekker van Ebay
Kan wel wat nieuw leer gebruiken, zal geen probleem zijn voor Meester in leer, hij heeft ook mijn Movado Ermeto gedaan voor me
En de wekker pas mooi naast mijn Türler JLC wekker met acht daags uurwerk
Op de tweede van deze twee, de bijzondere bordeaux-rode, zit ik nog steeds te wachten…
Maar ondertussen dient zich de volgende 7005 alweer aan: een leuke 8150 in goud met blauw, ik hou wel van dat soort kleurrijke uitwassen. De kroon ontbreekt, maar die is vast nog wel te krijgen…
Edit: het is nog een birthday watch voor mij ook!
Een schoonmaakbeurtje is wel heel hard nodig…
Ik heb even gekeken … nadat ik het spul uit de kast had gehaald en de wijzerplaat etc etc eraf had gehaald, maar het kaliber stond gewoon onder de balans
![]()
Ik had er wat de pest is dat de balansas kapot was en was er ff klaar mee. Te veel verheugd op een mooie. Ik krijg hem wel weer gemaakt hoor, dat zal het probleem niet zijn.
Er zit helemaal geen Roamer / MST uurwerk in. Dat verbaasde me enorm. Er zit een Arogno 151 kaliber in. Dus moet even op zoek naar wat nieuw materiaal.
Is het wel een echter Roamer? Die wijzerplaat lijkt me opnieuw opgemaakt, dus wellicht heeft er iemand een ander merk op gestempeld
![]()
Ah, verrassing
Kan allicht een poging wagen om die te zoeken.
Geen idee. Laat ik het zo zeggen: ik was niet specifiek op zoek naar een Roamer. Ik ging af op de stijl van het horloge. Vind hem zelf erg leuk. Hou van dit soort horloges. De kastdiameter is 37,2mm dus een lekkere Jumbo ![]()
wat een prachtige klok.