Deze 7005 is binnen. Zo mooi! Gedistingeerd in de schaduw, uitbundig in de zon. Prachtige wijzers. Schoonmaken en een beter bandje, zeker weten een blijver
Eenzelfde raakte kwijt, ontzettend jammer. Het pakketje uit Barcelona is nooit aangekomen. Vinted gaf me het geld terug, en toen kocht ik onmiddellijk deze. De andere had de originele bracelet, maar deze is gelukkig ook erg mooi
Cimier penankertje met pseudochrono. Heerlijke dingen, heb er ook eentje (plus nog minstens eentje in de projectenbak ). Redelijk makkelijk om acceptabel te doen werken, je moet er natuurlijk geen COSC cijfers van verwachten. Als je Weishi er überhaupt iets kan van maken, ik herinner me niet meer hoe dat zat met de mijne.
Ik vergat eerder een foto te maken. Mooie Seiko 7005-7020 met zilverkleurige plaat. Hij loopt goed en is mooi, maar in de plexi zitten wat vreemde bruine vlekken. Schuren helpt niet, niet aan de buitenkant en niet aan de binnenkant…dus maar een nieuw glaasje besteld (300T07ANS0). Als hij klaar is een heel leuk horloge voor mijn collectie en om te dragen. Vind die geribbelde bezel echt leuk, en de heldere zilverkleur ook. Betere foto’s volgen nog wel.