Vintage incoming (Deel 3)

Potverdikke, het is toch opnieuw gebeurd. Maar dit, voor 50 euro, min of meer werkend…

…nja, dát kon ik toch niet laten passeren. :smiling_face_with_tear:

30 likes

Heel fraai :+1:

1 like

Leuk. Ik heb die als Arctos.
Ze zijn er in heel veel merken, wel met allemaal hetzelfde uurwerk.

2 likes

Wat is die zwarte schijf? Parkeermeter?

1 like

Lip uurwerk?

Ja, een parkeermeter

1 like

Nee, die hebben allemaal een INT-Durowe 471-4 uurwerk.

2 likes

Mooi ding! Die zijn doorgaans vééél duurder !

1 like

Ja, op m’n enige Rikketik een paar jaar geleden stond ik met eentje in m’n handen, maar de verkoper wou er €400 voor. Vriendelijk bedankt.

Nu goed, de staat valt nog af te wachten. “Running” betekent uiteindelijk niet veel meer dan “de secondenwijzer beweegt als ik hem opwind en de wijzers kunnen verzet worden”. :smile:

6 likes

Heel mooie horloges voor een ANWB koppel :+1:

2 likes

Hier meer info over de parking meter horloges

7 likes

Speaking of ANWB-koppel, dit is ook een leuk stelletje :smiling_face_with_three_hearts: overigens, de grote is ook heel mooi voor een dame.:blush:

Hier incoming weer een blauwe Seiko 7005-8062. Een collega wilde er heel graag een, dus deze kan ik voor hem opknappen. De lume is wat verkleurd en de bezel ontbreekt, maar ik heb ook een witte incoming waar ik misschien iets van kan gebruiken. Of ik kan mezelf leren te relumen, we gaan het zien.

18 likes

Voor zo een Seiko’tje zou ik mijn koopstop wel nog eens durven pauzeren ja. Super mooie dingen.:smile:

2 likes

Oh, had jij niet al een koopstopstop :sunglasses:

2 likes

Eigenlijk had ik niet eens een koopstop, ik was gewoon “uitgekocht”. Weinig dingen die me nog probeerden te verleiden. Maar ja, dan zie je altijd dat net dan er plots dingen passeren die je over de treep trekken :sunglasses:

4 likes

Zo gaat het met mij ook🫣

31 likes

Wauw :muscle:

1 like

Gaaf schoolproject! :ok_hand:t3::sunglasses:

1 like

Avondwissel - terug naar de Radiant Blumar van gisteren.

16 likes