Leuk. Mocht je glaasjes nodig hebben wil ik het jullie wel opsturen.
Tip: met de ali demagnetiseur kun je vastgelopen kwarts uurwerken soms weer aan de gang krijgen.
Leuk. Mocht je glaasjes nodig hebben wil ik het jullie wel opsturen.
Tip: met de ali demagnetiseur kun je vastgelopen kwarts uurwerken soms weer aan de gang krijgen.
Dankje! De Lip loopt gewoon. Ik heb zelf ook een quartz tester en al aardig wat quartz uurwerkjes tot leven gewekt. Niet altijd, soms zit er gewoon geen spanning in.
Het glaasje van de Royce is goed te polijsten, maar ik laat hem denk ik zo. De “patina” look vind ik wel charmant… vooralsnog
Zo’n OMAC lcd heb ik vroeger nog gehad. Middelbareschooltijd denk ik. Had alleen een zilverkleurige opdruk op het glas in plaats van goudkleur.
Enkele leuke opknappers op de kop getikt
En een Zenith Sporto, een overeengekomen prijs voor sluiting van de veiling.
Wow! Een sub! Goed lopen slijmen bij de AD? Waardig bevonden?
mooie zenith
Tof ding!
Dankjewel, mooie plaat hè, linnenachtige structuur en dan die patina.
Ja of nie… ![]()
Deze is vandaag aangekomen, een Seiko Sportsman Seahorse.
Mooi horloge, stift is gebroken en er zal een nieuw glas in komen.
Deze week binnen gekomen:

Beetje verkleuring op de wp maar niet schokkend en verder in mooie staat. Die wordt mooi na een spa ronde.
Ook de Cyma is binnen en in veel betere staat dan de foto’s suggereerden. Wp is puntgaaf, glaasje heeft troep erop zitten. ![]()

Ik zag weer iets voorbij komen dat ik voor het geld niet bij de rijzende zon kon laten liggen:

Kroon heb ik liggen en eventueel stem ook. Komt goed. Maar ja, dan moet er wel weer wat bij om de transportkosten te drukken. Geen probleem; een Advan drong zich op. Dit model heb ik nog niet:

En een leuke Skyliner met werk. Ook voor deze moet ik onderdelen hebben liggen.

En als je dan toch naar aparte KSen kijkt kan deze er net zo goed bij:

Das een leuke!!