Ik ben nu eenmaal een sucker voor de Gyro Marvel… Wellicht niet de mooiste, maar de meeste van deze horloges zijn nu eenmaal niet in staal uitgevoerd…Deze dus wel, en de prijs was ook goed.
Geen Vulcain of Revue Thommen, maar uit dezelfde skeleton-reeks deze Royce:
Er zijn nog andere versies, maar ik houd niet van Skeletons en had geen zin om ooit 700 ballen neer te tellen voor iets dat met lichte tegenzin in mijn collectie hoort. ![]()
Ik zal deze netjes maken en bewaren. ![]()
Ik kon het weer niet laten🙈de vorige Bell Matic is nog niets eens klaar. Maar deze kon ik niet laten lopen. We krijgen hem vast wel aan de gang, en de looks zijn mooi!
In ieder geval een 6206 (waarschijnlijk 8990), en ook nog eens in de wat zeldzamere sportieve uitvoering, vanwege de lumen. Dit hebben ze maar heel kort gedaan. Ik heb er eentje in SGP uit juli 1964 en heb er eentje onderweg uit mei 1964. Veel ouder dan dat heb ik ze niet gezien. En jonger ook niet. De jouwe lijkt m in staal te zijn, die heb ik ook nog niet eerder gezien. Goede vangst dus!
Super dank je wel voor de info… Ik twijfelde een beetje vanwege de lumen omdat ik dit niet eerder heb gezien. Blij dat ik de gok heb genomen. Hopelijk is alles origineel en is er geen Frankenstein van gemaakt.
Als ik wat geluk heb met de pakjesdienst kom ik vandaag te weten of ik een kat in een zak heb gekocht of ik er een kleine leuke Citizen New Old Stock van mijn geboortejaar bij heb.
Ik heb daar ooit een advertentie van gezien, maar vergeten op te slaan…
Deze komt ook deze kant op: Seiko Gyro Marvel. Deze heb ik al in het staal, nu dus ook in gold plated. Maar ik wil nog wel een keer een betere versie vinden van de stalen versie.
Scheelt weer. Hoef je niets uit Japan mee terug te nemen …
Maak je geen zorgen, ik vind daar heus nog wel wat… Ik heb nog steeds wensen.
Zonet aan de haak geslagen, een merk waar ik niet eerder van heb gehoord.
Morina-automaat met 25 steentjes en een stalen kast,
Plaat ziet er mooi uit, even het glas polijsten en de kast oppoetsen.