Je was me voor. Dit is een frankenwatch.
Ik had deze Tisdot ook gezien maar is niet mijn ding zo’n duiker. Veel plezier ermee.
Dat is ook zo. Gewoon weer te koop zetten.
Ik ga nu eerst ff wachten op mijn 21 horloges die nog onderweg zijn
Wel hou ik het in de gaten of er nog wat leuks voorbij komt om in de favorieten te zetten om er dan nog eens goed over na te denken (en dan toch kopen)
Hebben jullie een wedstrijdje, jongens?
Heeft iets weg van de Ardath, die ik iets hierboven heb staan.
Herkenbaar…
Hebben jullie een wedstrijdje, jongens?
Nee hoor maar je zou het wel bijna gaan denken.
Wij zijn pas laat begonnen met verzamelen cq inkopen dus hebben nog wat in te halen. En het is ook gewoon leuk dat bieden!!
Mooi ding, jammer van die beschadigingen op de plaat.
Misschien vloeken in de horlogemaker kerk, maar ik vind 95% van de charme van een horloge toch hoe het eruit ziet, niet hoe goed de techniek is, of hoe lekker het movement loopt.
Ziet er wel mooi uit maar is niet echt waar ik op zou bieden dus dat komt dan weer goed uit!
Wat een verschil, ik dacht dat het 2 horloges waren!
Kom maar een glaasje halen!
Mooi! Dacht ook 2 verschillende!
Wat voor polijstmiddelen gebruik je?
Een tige, stift, opwindas is altijd makkelijk te krijgen.
Welk kaliber is het?
Mooi bewerkt uurwerk!
Is dat Baumgartner? Is het een penanker?
Ja dus… Baumgartner 866 zit ook vaak in Jump hour uurwerken
Januari 1964 Seiko Sportsman. J14088.
Ben benieuwd maar ziet er cosmetisch erg goed uit. Zal wel een onderhoudsbeurt nog hebben En een nieuw bandje.
Ja, dig staat voor digitaal. Met cijfers op schijven dus. Die van jou heeft dezelfde basis.
Ik ben zojuist overboden in de laatste 3 seconden voor een Olma zakhorloge. Ineens van 6,5 naar 9 euro! Tja, als ze zo met geld gaan smijten
Ook op Tradera. Zweden is een land waar veel Olma is verkocht. Ik vind het een leuk merk!
Laatst nog eentje gedaan, zo’n BF866. Valt best mee, zo’n penanker, in ieder geval deze. Alleen het anker is wat lastig.