Vintage incoming

Leuk hoor! Gefeliciteerd met de aankoop, 35mm, misschien kan je vriendin hem ook eens proberen :stuck_out_tongue_winking_eye:

De eerste Lord Marvel is vandaag binnengekomen!

Even snel het glas vervangen, de prut eraf gehaald en een ander bandje er opgezet.


En nu maar genieten!!!

25 likes

M’n grootste is 36… kleine polsen en liefhebber van ouwe meuk.

2 likes

Goeie aanwinst trouwens, op leer wmb veel mooier dan op staal!

1 like

Ja hier hetzelfde, kleine polsen en draag meestal ouwe troep aka vintage.
Heb wel grotere horloge (max 46mm) maar draag die aanzienlijk minder.

1 like

Grote horloges zijn overrated…

Ik heb niet bepaald kleine polsen, maar draag liever kleiner dan 40mm…

1 like

Deze Invicta 38mm uit de jaren 90 met een ETA uurwerk.

12 likes

Iets met voorlopig koop ik geen horloges meer……

16 likes

:rofl:

1 like

Revue Thommen - Automatic 1970 -1979 Zwitsers uurwerk . Gisteren geleverd en hij is mooier dan verwacht.
De wijzerplaat heeft een blok-voor-blok ontwerp van boven naar beneden erg mooi deze verticale blokken schitteren met het licht. Ben er erg blij mee.

23 likes

10 likes

Deze mooie Seiko EL-370 is ook zojuist aangekomen, maar heeft nog wel wat liefde nodig. Niet qua uiterlijk, maar qua innerlijk. Hij doet het wel, maar om de secondewijzer rond te krijgen heeft het ongeveer vijf minuten nodig…

10 likes

Het wachten is begonnen.

10 likes

Gewoon omdat hij te leuk is om te laten liggen!

22 likes

Dat is een mooie skindiver :heart_eyes:

Mijn incoming :heart_eyes: oer model duiker van Citizen. Van voor de challenge divers. Deze is van waarschijnlijk 1965

ADOS3001DM

https://www.google.com/search?q=ados+3001&tbm=isch&ved=2ahUKEwjPlp-dmeH8AhXHxbsIHSHPD_cQ2-cCegQIABAC&oq=ados+3001&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzIFCAAQogRQ2whY2whglxVoAHAAeACAAXCIAcIBkgEDMS4xmAEAoAEBwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=3VPQY4-0A8eL7_UPoZ6_uA8&bih=590&biw=360&client=ms-android-htc&prmd=mivn

Zeldzaam exemplaar :slightly_smiling_face:

31 likes

Super mooi horloge! Echt heel vooruitstrevend qua techniek en design voor 1965 :ok_hand:

1 like

Deze toffe Bulova uit 1967 incoming :cowboy_hat_face:

18 likes

Weer eens iets op de gok gekocht.

19 likes

Op de 13e stil blijven staan :sweat_smile:

Succes ermee :four_leaf_clover:

4 likes

Zo! Dat is dapper! Hoe kun je zo’n glaasje weer goedkrijgen of vervangen?