Vintage incoming

Snap ik volledig. Ik laat de GP varianten ook liggen tegenwoordig. Stoor me toch te vaak aan dun geworden plating

1 like

Leuk, die skyliner ziet er vanbinnen goed uit. Maar was die gebarsten bezel je opgevallen? :open_mouth:

1 like

Ja, had ik gezien. Jammer. Eens kijken wat ik daar aan kan doen.

Grappig, ben juist aan het minderen met vintage staal; vooral als er een lichte plaat in zit. Staal is vaak zo vreselijk grijs :roll_eyes:

1 like

Lastig. Zit weinig anders op dan een nieuwe bezel te zoeken vrees ik. Los zal niet makkelijk zijn. Heb evt wel een donor horloge als je dat nodig hebt.

1 like

Goud met een gouden plaat is ook zo vreselijk goud. :grimacing: Gouden kast met glimmend gouden dial is mijn minst favoriete combo. Dan liever staal + grijs :upside_down_face:

1 like

Ik vind vaak horloges zonder contrasterende plaat een beetje flets.

De zwarte popt veel meer.

6 likes

Niks mis met een beetje goud :grin: :grin:
Maar smaken verschillen nou eenmaal :blush:

Precies, die rechtse zou ik echt niet hoeven, die linkse is heel fraai :ok_hand:

2 likes

Gelukkig maar :slight_smile: anders schoten die prijzen helemaal de lucht in als we met heel HF dezelfde horloges zochten :sweat_smile:

2 likes

Inderdaad :grin::grin:

1 like

Rolex :rofl:

2 likes

Haha Ruud. Precies. Maar daar doe ik sinds kort ook aan mee met mijn 16233😅. Maar enfin, je moet wat

1 like

16233 is ook een klassiekertje.

Dus zoiets zou je wel enthousiast maken?

Dan niet te hard bieden, gaat de verkoop in…

5 likes

Inderdaad beter dan staal met een champagne plaat. Al spreekt het model me verder niet zo heel erg aan :blush:

Ik ga mijn collectie eens wat uitdunnen, dat wil zeggen, dat er grofweg een 30 horloges uitgaan, om plaats te maken voor anderen… (Voor elk horloge, dat binnenkomt, moet er dus een weg :flushed: :innocent:, oeps…)


Iemand een horloge? :open_mouth:

4 likes

Maak eens een los plaatje van alle seiko’s erg benieuwd wat er nu allemaal tussen zit!

1 like

Deze is gisteren met de post meegegaan.

Nu wachten :crossed_fingers::crossed_fingers:

27 likes

Cool! Deze zijn inmiddels weer een beetje te betalen volgens mij?
Zie ze regelmatig voorbij komen voor meer-schappelijke prijzen dan een 2 jaar geleden.

1 like

Prachtig merk was dat toch!

1 like