Inclusief inklaren? Da’s rap. Maar goed, alles bij elkaar kwam ik met Buyee Air op een ruime €70 verzenden, nu €45. Dat verschil is het mij wel waard, voor deze spullen.
2 model autos en 1 seiko 45 ei verzendkosten?
Zijn het 1:4 autos?
Voor grotere pakketten is fedex vaak vrij goedkoop is mijn ervaring.
Jaa ik ben niet helemaal volledig
Het volledige verhaal is dat de totale verzendkosten bestaan uit de binnenlandse verzendkosten, evt kosten voor opslag en kosten voor "beschermd verpakken, en de internationale verzendkosten. Die eerste drie kosten in dit geval zo’n €25-30, voor het verzenden naar NL reken ik dan op ca €30.
Als er dan €20-30 bij komt dan is dat in absolute zin natuurlijk niet zo wild, maar relatief gezien best een stap.
Maar goed, die Seiko heb ik voor €13 gekocht met de hoop op een spacer die intact is. Om dan eigenlijk dáárvoor meer verzendkosten te betalen is dan helemaal een beetje zonde. Dus dan maar gekozen voor een wat langzamere verzending. Ga het wel beleven ![]()
DHL Express welteverstaan, DHL Parcel is een heel ander verhaal. Ik heb ze ook met 2-3 dagen uit JP.
Heb je toevallig een ref nummer voor mij?
Jaloers makend hoor!
Da’s een mooi setje bij elkaar zeg!
Het is om de mooie modellen te laten zien.
Ik heb heel wat tijd aan het zoeken naar de parels doorgebracht. Met trots en liefde voor de hobby deel ik ze op de plek waar ze gewaardeerd worden.
Ik weet dat hier meer pseiko’s mooie collecties dus laat maar komen!
Wow… die King Seiko is echt heel bijzonder mooi. Is de kast daarvan opgeknapt? Allicht een bezoekje aan Polen?
Dan mag het glaasje wel wat gepolijst worden, past niet echt bij die gave kast. De KS 4402 is mijn favoriete horloge, heb er zelfs meerdere van…