VINTAGE STRIPTEASE.. Modem Burner , GEDULD Dit is een héle lange.. ! :D

Wat een geweldig mooie uitleg! En wat droevig dat de auteur inmiddels is overleden, ik had graag meer van zijn mooie Posts gezien. Maar wat ingewikkeld zeg. Komend weekend Rikketik en maar beginnen met wat hele goedkope horloges voor dit werk. Ik denk dat ik net als bij m’n Solex vroeger aan het eind van de rit onderdelen over heb. Een Solex doet het dan overigens nog.

2 likes

Ligt het aan mijn instellingen? De foto worden bij mij niet geladen. Zou heel jammer zijn als dit voor meer mensen geldt.

Ik ben bang dat het photobucket account is opgeheven.

Ik zie alleen de laatste 5 fotos niet. De rest wel.

3 likes

Ik kan alles nog laden hoor… kunnen we dit veiligstellen?

1 like

Mij te lang maar wel een dikke like

1 like

Chris mijn eerste horloge bij hem gekocht in 1988, en niet te vergeten vanaf begin 1979 ons wekelijks r.d.v. s’avonds op het grasveldje een spelletje straathockey.

4 likes

En dit is de reden waarom de mensen van het Internet Archive zo ongelofelijk hun donaties waard zijn.

Het zou een pak werk zijn want veel foto’s, maar kan een moderator de originele post eventueel editen en alle verdwenen foto’s vervangen door “lokale”, geplakt vanop de archived link, zodat alles terug zichtbaar is?

4 likes

Top, bedankt

De beginpost van dit draadje ga ik aanpassen met de inhoud van Internet Archive.
Hopelijk gaat er niets verloren.

6 likes

Top :grin::+1:

Helaas liet de nieuwe forumsoftware het niet toe om een post met meer dan 35000 tekens te plaatsen, vandaar dat hij opgeknipt is en het tweede deel in de het eerste comment is geplaatst.

8 likes

Hij is perfect!! Dank voor de recuperatie.

Nog steeds actueel! Dank voor de heldere uitleg met foto’s. :pray:

1 like

Wat een pareltje is deze ik had deze nog niet gezien na toch al wel wat tijd toeven op dit fijne forum.
Zo leeft de TS en zijn kennis mooi voort droevig aan de ene kant mooi aan de andere.

3 likes

Al een oud topic, maar zojuist helemaal doorgelezen en gebruikt. Super duidelijk en leerzaam! :+1::heart:

4 likes

Prachtige reportage een fantastische nalatenschap.
Toch heb ik 1 vraagje, hoe reageert shellack op IPA?

1 like

Veronderstellende dat je daarmee isopropanol alcohol bedoelt: het maakt het week en lost het uiteindelijk (deels) op. Dus onderdelen die ervan gebruik maken - balans, anker - nooit in dat of gelijkaardige middelen spoelen.

Inderdaad oud topic, maar wat een leuk verslag. Helemaal doorgelezen. Zou haast zelf er aan beginnen :wink:

2 likes

Ik stelde de vraag omdat ik in het topic het volgende las
‘Het anker, de balans, de radertjes en de incabloc worden daarna apart kort in wasbenzine en daarna isopropyl-alcohol gedompeld en voorzichtig gedroogd met een handpompje:’

Maar IPA waar ik over lees is dus nog wat anders dan isopropyl-alcohol?

1 like