volgende aankoop: Oris divers 65 of toch maar voor de grail? (Tudor Black Bay 58)

Voila :grin:

3 likes

'T was een rustige dag op’t werk, dus beetje vroeger gestopt en langs de AD.
De BB58 was er op staal, maar voor iemand anders gereserveerd.
“Alleen maar even passen? Geen probleem, kom maar langs!”

Nog even beide gepast (had de BB58 nog niet gepast op bracelet, enkel leder/nato) en nu weet ik het zeker! Het wordt de Tudor BB58 (zwart)
De Oris mag er ook wel zijn, maar toen ik ze beide had gepast in alle versies was het voor mij overduidelijk!

“Hoe lang is de wachtlijst?” vroeg ik.
“Als je wilt mag je hem nu meenemen” was het antwoord. Hij bleek helemaal niet gereserveerd te zijn. Ofwel gebruiken ze dat als truukje? (maar zou niet weten waarom)

Ik heb toch wel eventjes op m’n lip moeten bijten om niet te zeggen… Ik pak hem mee! :slight_smile:

Nee, stick to the plan! Tweedehands in zo’n goed mogelijke staat rond de 3000€. De zoektocht begint.

Maar toch een beetje blij de AD buiten gestapt! Mooi weer, veel volle terrasjes, prachtige namiddag!

12 likes

Haha heel verstandig van je. Een plaatje om je een beetje aan te moedigen: :wink:

11 likes

Leuk Barre! Gelijk actie ondernemen :+1:
We gaan met je meezoeken! Hahaha.

2 likes

Als het goed voelt, is het dat meestal ook! :+1:t2:

Haha zeker, ik ben regelmatig in Ierland dus dat maakte het wat eenvoudiger. En die tickets zijn met Ryanair niet duur! Kan je de aankoop gelijk vieren in de pub :crazy_face:

1 like

Update: sinds vandaag kan ik me trotse eigenaar noemen van een Tudor Black Bay 58 :smile:

Bedankt voor de vlotte verkoop Paul! @vierport
Super tevreden! Hij ziet er prachtig uit!

Helaas net niet de juiste pasvorm op bracelet, maar dit had ik voorzien. De Uncle Seiko half-link is ook onderweg :wink:

23 likes

Goede keus

2 likes

Altijd voor je grail gaan. Zeker indien bereikbaar. En dat lijkt mij een bb wel.
Niet blasé bedoeld. Ik snap dat je je budget verdubbelt.

Maar als je wel 1500 kan kapot slaan dan kun je een dezer ook 3000 kapot slaan. Als je ze al afschrijft. :blush:

Edit.

:joy::joy:

Van harte proficiat met deze keuze!! :ok_hand::ok_hand::muscle:

2 likes

Top. Geniet ervan!

1 like

Hahhaha gelijk doorpakken! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Ik zou zeggen, show je grail ook in dit topic:

1 like

Ik had deze net eindelijk uit mijn hoofd gezet. Nu zie ik weer z’n foto… hebben hebben hebben!

1 like

Gefeliciteerd! Prachtige aankoop!

1 like