Voor iedereen die een keer wil lachen om MVMT, Vincero etc

Tijdens mijn “klik door mijn youtube feed” lunch kom ik zojuist deze parel tegen :joy:

44 likes

:grin:

2 likes

Hilarisch uitgevoerd, volgens mij heeft hij ook een head to head van de MVMT Arc Automatic en de “hommage” daarop van Cadisen die drie maanden later uit kwam. De ironie is gewoon heerlijk :rofl:

Ik heb de Cadisen trouwens :grimacing:

1 like

Fantastisch! :joy::joy::joy:

1 like

Hehehehe :rofl:

1 like

Haha hilarisch maar wel overduidelijk de waarheid. Precies wat Flippo Loretti of zo doet. Man man man wat een ellende. Mijns inziens is er nog nooit iets goeds op horologisch gebied voort gekomen uit Kickstarter en al helemaal niet uit China.

3 likes

Geweldig :grinning_face_with_smiling_eyes: :rofl:

1 like

Echt kut dit… Ik wilde net een Vincero aan gaan schaffen… :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Voor vincero geld zijn er ook kwalitatief prima alternatieven, er zijn op dit forum heuse fanclubs voor San Martin en Invicta. Ook Seiko heeft leuke horloges in deze prijscategorie. Daarnaast is er genoeg in het blauwe gedeelte te vinden. Kortom alternatieven genoeg!

Geen haar beter mijns inziens.

1 like

San Martin zijn ontzettend goed afgewerkte horloges

Dat kan je niet ontkennen dat is veel waar voor je geld

3 likes

Ja dat zou ik ook zeggen over San Vincent horloges, maar nu ff serieus… San Martin is gewoon goedkope afkijk meuk

1 like

Als je dat zegt zou ik eens aanraden een review video van san martin te kijken

1 like

Alles van Seiko afgekeken en een andere naam op de dial gezet…

Altijd fijn, ongefundeerde meningen :rofl:

4 likes

Oke, ik neem mijn ongefundeerde mening terug. SAN Martin is geen goedkope afkijk meuk…

:joy:ze zijn zelf duur voor zulke bagger… dus het is dure afkijk meuk…

1 like

Ja lekker hun zakken vullen met goedkope meuk horloges uit China. Met de Seiko catalogus onder de arm binnen lopen bij een Chinese copy cat fabriek en lekker veel geld vragen voor in essentie goedkope rommel. Maximale winst. Precies dus wat in bovenstaand filmpje geschetst wordt.

1 like

Ah de karikatuur is er weer.

3 likes

Nee hoor. Een kritische mening op San Martin mag niet meer? Dan is het ineens weer een karikatuur? Makkelijk hoor.

Ik kreeg even het gevoel dat dit geen grapje was :joy:

Als je zelf nooit een San Martin heb gehad mag je er ook niks over zeggen :wink:

Zijn het afgekeken ‘hommages’? Yes… maar goedkope meuk is het niet. Bijzonder fraai afgewerkt zelfs waar Seiko nog wat van kan leren.

5 likes