(Voor)oordelen over je horloge

Klinkt als een prima managementstijl. :necktie:

3 likes

Management by watching around.

6 likes

Briljant :grin:

1 like

Zeker! Kon bij het indienen van een tariefsverhoging bij Reden ook gewoon ‘Rolex’ invullen

4 likes

Klopt!
Toen ik er een voor het eerst zag dacht ik dat het iets
van de HEMA was :stuck_out_tongue:

5 likes

Regel een afspraak!

3 likes

Nee, is niet nodig.
Want toen ik een Seiko diver voor het eerst zag vond ik het
een clowns ding.
Ik denk er nu totaal anders over.
Kun je na gaan wat langer bezoek aan dit forum voor impact heeft :grin:

3 likes

Wat sommigen zeggen. Ingepast, maar bij gebrek aan argumenten is dit wat hij zegt.
Ik ga Mn werkgever niet noemen.
Maar mijn baas zelf is van het type altijd matchende riem en schoenen en denken dat hij de wereld is.
Verder nergens verstand van hebben.
Het hele team heeft last van hem.

Ik heb toen ook verteld dat ik zelf uitmaak wat ik met Mn geld doe en hij me mag belonen voor Mn inzet.
Maarja, kortzichtigheid kan je niet genezen.

1 like

Gelukkig heb ik vaker positieve reacties.
Ik zit vaak met ondernemers aan de tafel. En merk toch dat die vaak een bijzondere klok om hebben.
Niet dat loonslaven geen smaak hebben, maar het valt op.
Regelmatig leuke gesprekken er over.

Misschien iets te maken met het loon dat die ondernemers aan hun loonslaven betalen. :wink::+1:

1 like

Het zwarte geld moet ergens aan uitgegeven worden…

1 like

Ik kom als loonslaaf regelmatig voor mijn werk bij middelgrote MKB directeur/eigenaren en die hebben inderdaad opvallend vaak een duur horloge om! :smirk:

Een klant in Zeeland spant wel de kroon met een IWC en groteske Navitimer.

Ik zeg daar echt nóóit iets van; moet ik misschien toch eens doen(?) …vind dat altijd maar lastig :neutral_face:

Een werkgever… wat een onzin, je werkt er toch en krijgt er een vergoeding voor? Het is een arbeidsinkoper.

9 likes

Haha geweldig! :+1:

Complimenten geven mag altijd en de kans is groot dat je verrast wordt door de positieve reactie en dat je gesprek ineens veel beter verloopt.

1 like

Gelukkig was het een offerte :sweat_smile:

1 like

Ik weet van de oud ijzer- en autohandel dat horloges daar juist wel erg belangrijk zijn. Is het eerste waar men naar kijkt.

Toch van oorsprong een mooie HP filosofie. Jammer dat dat ooit zo trotse bedrijf voor onderdelen gesloopt en ten grave gedragen is door een zut zielloze optie-CEO’s zonder visie of hart voor de zaak.

God hoede je voor Amerikaans management.

Heb jij ook voor HP gewerkt? :slight_smile:

Ja zal dat eens voornemen en doen!
Ik ben er in februari weer voor een project; kan dan sowieso eens kijken welk klokje dan om zijn pols hangt! :sunglasses:

Ik vermoed dat hij meer dan 2 dure horloges heeft!
En -achteraf bezien- is een complement ontvangen natuurlijk altijd leuk!

1 like