Slavernij. Eigenlijk helemaal zo gek…
Mijn baas en tevens eigenaar van het bedrijf @marijn
(anders droeg ie wel een aftandse 2e hands Omega net als ik )
Een carrière-switch is een verstandiger keuze hehe
Net zo als jij dus. Van achter je toetsenbord heb je een heel kortzichtig oordeel over iemand die jij niet kent noch weet wat deze wel of niet doet.
Mogelijk, maar mijn oordeel is gebaseerd op 10 jaar ervaring op het forum.
Calvinisme ten top
F*&^ um
Eensch!
Typisch Nederlands,… altijd maar focussen op de negatieve effecten terwijl de maatschappelijke baten van onze gezamenlijke incompetentie juist enorm zijn! Stel je eens voor dat alles in één keer goed ging,… wat zou dat betekenen voor de werkgelegenheid?
In ieder geval zouden we niets te kankeren meer hebben. 's Neerlands favoriete tijdverdrijf.
Mijn ervaring is ook net als veel anderen al aangeven… degene die er niet om geven zien het niet en degene die er wel om geven heb je er wel eens een leuk gesprek over.
Op de Navitimer die ik had, heb ik verreweg de meeste reacties gekregen. Zelfs collega’s die na een meeting naar me toe kwamen om te zeggen ‘mooie klok’.
Op mijn huidige 16610 bijna nooit een reactie, ook niet negatief.
Meerdere keren meegemaakt dat als je uit probeert te leggen aan iemand die er weinig om geeft en je over de Speedy begint… Moonwatch, bla bla bla, NASA bla bla, enige horloge door de test bla bla… dat anderen opeens enthousiast worden.
Mijn manager/baas/eigenaar/you name it gaf niet zoveel om klokkies, maar zag mij elke keer met een andere klok (als ik weer geflipperd had)…PO, Speedy, Navi, Explorer2, gaf hij aan altijd een IWC gehad te willen hebben als hij een echte klok zou kopen… Nou, dan flipper ik die toch… dus op een dag kwam ik daar mee naar kantoor… Kijk hier eens manager/baas/eigenaar/you name it… “WHAT!!! De klok die ik altijd al wilde” …Yep… Hij kon er om lachen én toen hij hem in het echt zag vond hij hem nog mooier en heeft hem óók gekocht. Toen was voor mij de grap er wel af en heb ik mijn IWC weer geflipperd.
10 jaar forum is een goede onderbouwing voor een aanname. Een vooroordeel dus wat gebaseerd is op niets. Dat mag allemaal net zo als @Thijsie dat doet met zijn quote maar het zegt meer over de ander dan over mij.
OT: Ik heb nog niet met een (voor) oordeel te maken gehad betreffende mijn horloge. Ik weet ook dat het heel bekrompen is maar in sommige takken van sport heb je er mee te maken. Al vind ik dat het niet uit zou moeten maken.
Ik probeer echt te minderen! Doe vreselijk m’n best. Lukt niet altijd; zeker niet als er badinerend over de Pontos S Diver gesproken wordt… of als het bezigen van het woord “Dus” in een kwaad daglicht gesteld wordt… toch,… niemand is zonder vooroordelen,…meer dan ons best doen kunnen we niet.
Ik verdenk u van narcisme, mijnheer.
Ben een eenvoudig ambtenaartje. Geen stoffige collega die ook maar iets snapt van die dingen om mijn pols. Maakt niks uit, het is puur voor mijn eigen genot. Als je het voor een ander moet doen, is het tijd voor de psycholoog.
Ook een dure hobby.
Maar dan ga ik toch liever naar een psychiater, het hogere
segment zal ik maar zeggen.
Grrrrr,… alweer ontmaskerd!!!
Aan de andere kant,… een verdenking is geen oordeel,… tot wie kunnen we ons hiervoor wenden? Er schijnt een speciale website voor te zijn.
Dus laat iedereen lekker denken wat ze willen en laat ze vooral in de waan…
Iedereen moet kopen en dragen wat hij of zij wilt…
Die mogen ook lekkere pilletjes voorschrijven.
Ik heb werkelijk nog nooit (positief of negatief) commentaar gehad. Mijn ervaring is dat men het gewoon niet eens opmerkt.
Heerlijk vind ik dat!
Horloges zijn mijn guilty pleasure en dat hou ik graag zo. Hoef ik ook aan niemand verantwoording af te leggen
Nomos kopen. Geen sterveling die weet wat het is.
Je baas ging daar ernstig over de schreef. Dat hij het zelf liever aan cocaine en toy boys of misschien aan bijbels en boerenkool uitgeeft betekent niet dat ie een oordeel mag hebben over waar jij je salaris aan uitgeeft. Je moet je dan afvragen of dat allemaal gepast is.
Ik heb ooit een manager gehad die niet geïnteresseerd was in mijn voortgang of resultaten, hij wilde vooral weten of ik die 16600 nou eindelijk eens ging halen. Desnoods onder werktijd. Ik kon ook altijd op zijn scherm meekijken of er weer wat nieuws in het blauwe gedeelte was gekomen. Superhandig!
En ik noem geen namen. Maar het rijmt op… eh… BurM. Sorry, ben niet zo goed in rijmen.