Neen.
Weg van de zinloze discussie, ik vind deze platinum Cellini gaaf.
Hij is net iets anders.
@Fate_Amenable_To_Change unleash your fury, kom maar op.
Neen.
Weg van de zinloze discussie, ik vind deze platinum Cellini gaaf.
Hij is net iets anders.
@Fate_Amenable_To_Change unleash your fury, kom maar op.
Best okĂ©. Pie Pan is wel tof maar die subdialđ€ź
Wat ik interessant vind: veel mensen schrijven nee. Maar waarom? Is de afwerking van de kast, etc dan slecht?
Van körte khuutwijzertjes moet ik niet tuuteren. Dat ies gheen grote blij. En dan negeer ik alle andere cray cray details voor het gemak.
Maar hĂ©, ik vind mân meister driver tof terwijl jij dat brokjes van in de bakkes krijgt.
Waarom zeg jij zelf niet wat je er van vind?
Dat doe ik morgen even zit nu relaxed op een terras proost
Ik heb eerst nog een paar andere horloges op de verlanglijst staan, maar als die afgevinkt zijn zie mezelf wel een Cellini kopen.
Is de afwerking van de kast, etc dan slecht?
Ik zal er eens één gaan passen zodat ik je daarna kan vertellen dat zowel GS als JLC dat beter doen, laat staan Lange.
Heb al gekeken naar de website (https://m.rolex.com/watches/cellini.html?ef_id=CjwKCAjwmtDpBRAQEiwAC6lm4_HEA9Jqc9vAlfrA-_gNsryfwcZHv31vHikpNG00m9_e8RYfvqBkahoC3ecQAvD_BwE:G:s&s_kwcid=AL!141!3!160025131621!b!!g!!%2Brolex%20%2Bcellini#) en wat fotoâs op het internet. Ik vind hem wel mooi, in mijn ogen kan deze best meedoen met die andere merken. Althans ik heb ze nog nooit naast elkaar gelegd. Heb dus niet op die manier echt een goed oordeel kunnen vellen. Wanneer ik een dure dresser zou willen kopen dan zou ik zo eentje zeker overwegen. Het is dus niet zo dat ik hem zelf afschrijf.
Maak dan ook een aantal fotoâs
Ik heb er gelukkig geen enkele sjoege van, dus geen oordelen van mijn kant, maarrrr ⊠ik zou gaan voor deze âdress watchâ, die ik vandaag toevallig aan hebâŠ
De Pontiac Calatrava!
Net alsof ze een te groot kastmodel hebben gebruikt zonder de wijzers te verlengen.
En te smalle horlogebandjes.
Hahah! Die ziet er idd heel goed uit. Verguld, gold fillled of massief?
Die bezel ziet er ook tof uit en wanneer inzoom dan zijn er best veel details.
Hahah! Die ziet er idd heel goed uit. Verguld, gold fillled of massief?
Dank je wel! Wij noemden dit in de jaren '60 ( en ik doe dat nu nog
) doublĂ©. Maar ik weet niet of dat de correcte term is. Het is niet een van de drie mogelijkheden die jij noemdeâŠ
Edit: de bezel heeft iets âĂ laâ Calatrava, maar lijkt ook op wat bij sommige vintage Rolex horloges de âTapestryâ bezel wordt genoemd. Redelijk zeldzaam, bij Rolex dan⊠Op deze Pontiac zit hij gewoon.
ik vind deze platinum Cellini gaaf.
Hij is net iets anders.
Ik vind deze bijna een beetje kitscherig worden eigenlijk
Sommige moonphase varianten zijn wel âaardigâ om te zien, maar in die prijsklasse vind ik âaardigâ net niet goed genoeg
Dus ook verguld?
U weet het!
Dan heb je ook nog goldcap!
Linkje dan nog Gold Plated Watches
Thin layer of gold is electro-chemically plated and bonded to the layer of the watch case. As with most things, there is a varying quality in which gold plating is done and also different amounts (Microns) of gold may be used....
Wabi Straps
Gold Plated, Gold Filled, Gold Cap, Solid Gold Watches | Difference and Which is...