Voorstelronde: Aquaexplo

Welkom!

1 like

Welkom!

Visodate is een tof horloge. Een Tissot Le Locle is trouwens ook erg gaaf (wel weer een stuk sjieker).

1 like

Welkom, Aquaexplo!

Veel plezier hier!

De Seiko Presage is een erg mooi horloge!:+1:

1 like

Welkom!
Al eens naar Junghans Max Bill gekeken? Voor mij de ultieme tijdloze (dress)klassieker. Handopwinder is 34mm en een quartz 38mm, allebei onder de €500 te vinden, tweedehands zeker. De automaat is zelfs nu onder de €500 te vinden bij Mignon Juwelier, die stopt met het verkopen van Junghans.
Past zeker onder een overhemd :wink:

2 likes

Oh allang uitverkocht zie ik nu :laughing: Alsnog is de handopwinder of een kwartshorloge van Max Bill de moeite waard denk ik!

1 like

Welkom!

Ik heb mezelf adhv onderstaand topic ook ongeveer in de buurt van deze richting georiënteerd, misschien heb jij hier ook iets aan :slight_smile:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Aquaexplo op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Voor wat betreft de te maken keuze, heb je denk ik twee fijne horloges op het oog. Beiden een goede keuze, wat mij betreft.
Misschien is een Tissot Le Locle nog een optie.

Nog even geduld, er komen vast nog wel wat suggesties voorbij.
En wanneer de winkels weer open zijn, lekker wat gaan passen en proberen; geheel vrijblijvend.

Veel plezier in de zoektocht!

1 like

Welkom!

Welkom hier!
Op zoek naar een dresser dus. In de prijsklasse die je noemt is er veel moois te vinden in de sfeer gebruikt en/of vintage. Kijk vooral regelmatig hier in het blauwe gedeelte. De kans is groot dat je daar voor een mooie prijs iets vind dat je bevalt, met wat goede wil hou je nog geld over ook voor een leuke beater!
Succes!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom,

Denk hierin ook eens aan een “tank” stijl horloge.


Een ex: automaat en ruim binnen je budget.

2 likes

Hoe strak zijn je manchetten?

Ik heb met een Seiko Sarb van 11,5mm nog nooit problemen gehad.

1 like

1 like

Welkom!

1 like

Hij staat erbij op het lijstje!

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Hij staat erbij! Dit is wel een van de meer casual dressers voor mij

1 like

Ik zal het topic even helemaal doorlezen. Dankje voor het delen!

1 like