Vooruitblik 2023 - wat zijn jullie horlogeplannen voor komend jaar?

Volgend jaar een jubileumjaar, ik heb nu vooral een Rolex Explorer II 16570 in gedachte. Nog even doorsparen.

En precies dit :point_up_2:

1 like

Tsja…. eigenlijk wilde ik in 2023 een Girard-Perregaux Richeville 2710 met blauwe wijzerplaat, maar ja…. die komt 30 december 2022 dus al binnen…
afbeelding

Sowieso was 2022 qua aankopen een druk jaar met als blijvers.

Omega Triple Date Mark 40 aka Ben Clymer aka Michael Schumacher

Wakmann Triple Date Chronograph

Breitling Chronomat Yachting

Voor 2023 zijn mijn wensen…

IWC Ingenieur 3239

Vintage Type XX

11 likes

Mooi aanwinsten! De Dodane is een civiele versie? Vind de Wakmann megacool trouwens!

1 like

Thnx!

Dacht het wel, maat het mag ook een issued zijn en/of een ander merk Type XX

1 like

Goed getroffen die vintage xx!
Fraaie Wakmann! :ok_hand:t3:

1 like

Maximaal twee horloges kopen :yum:

3 likes

Geen horloges kopen. Nou, okay, misschien wat spul van de Rikketik. Of iets wat ik echt niet in het blauw kan laten staan.
Maar verder niets.

4 likes

Maar verder niets :grin: Benieuwd of het je gaat lukken…

2 likes

Ik geloof er best in. Ik heb dit jaarc14 nieuwe horloges gekocht, en 9 of 10 oude/nos/vintage . Daar zou ik toch wel even mee toe kunnen, zou ik zo denken. :relaxed:

4 likes

Neem ik me elk jaar voor, toch draait het elk jaar weer uit op 10-15 horloges erbij :rofl:

2 likes

Da’s de wens voor 2023, gaat een lastige worden om een mooie voor een OK prijs te vinden. Maar dat zoeken is de fun!

1 like

Heb deze incoming., Voor mijzelf, eens kijken of de metroman in mij deze dragen kan.

En wie weet de Seamaster 300m in Sedna Gold, als het financieel flink mee zit dit jaar.

3 likes

Gisteravond mijn Longines HC op de pols, het voelde alweer zo lekker dat ik op de lijst heb in 2023 (of nu al als er een kans voorbij gaat) een HC te kopen met blauwe dial.
De rest is bij mij altijd impulsaankopen, ik zou dus niet kunnen zeggen wat wel of niet komt in 2023….

In ieder geval kwaliteit boven kwantiteit. Hoe ik dat ga invullen zie ik nog wel.

2 likes

Gewoon doorgaan met downsizen. 2 er uit en 1 er in. Ik zie nog steeds door de bomen het bos niet meer. :ear_of_rice: :herb: :shamrock: :four_leaf_clover: :maple_leaf: :fallen_leaf: :palm_tree: :cactus: :leaves:

1 like

Een ana-digi smartwatch met iets v energie zelfvoorziening, zoals Solar.
De Garmin Instinct Crossover staat hoog op het lijstje.

Stiekem hoop ik dat Sequent of n ander merk met kinetic en notificaties komt.

En verder nadenken over misschien n Fiffer 2023 :thinking:

1 like

Ik ga proberen een kroontje via de AD te scoren. Mooi doel voor 2023 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sub dan maar

4 likes

En toen was het 2023. De beste wensen!

Ik ga dit jaar een watchroll ontwerpen en maken. Deze heb ik geïmiteerd.

Mijn doel voor 2023 is een 41mm pelagos of een vintage speedy met hesalite. Dat vraagt de verkoop van het eea. TL-2 is daarom welkom dit jaar :slightly_smiling_face:

5 likes

Als het mee zit :wink:

Of deze Datora, maar daar moet direct een croco band op :sunglasses:

4 likes

Christopher Ward C1 Bel Canto. Inkomend 2023. Prachtige “Sonnerie au Passage” complicatie.

16 likes