Ik twijfel nu toch een beetje tussen deze twee Squales (foto’s ‘geleend’ van @pasd en @WatchesWhiskyWine ). Maar één van beide gaat er waarschijnlijk wel komen, in 2023.
1545
Super Squale
Ik twijfel nu toch een beetje tussen deze twee Squales (foto’s ‘geleend’ van @pasd en @WatchesWhiskyWine ). Maar één van beide gaat er waarschijnlijk wel komen, in 2023.
1545
Super Squale
Het is mijn ambitie om de hele collectie te dragen.
ok. Misschien komt er een nieuw horloge bij. Ik denk dan aan een Speedmaster (wat saai), JLC, Chopard, Panerai?
Helemaal niks!
Heb nog een NA te schrijven en nog 1 onderweg.
Spanning bouwt zich op.
Later meer…
Voor zover het een plan kan zijn, in goede gezondheid de collectie dragen. Héél misschien iets verkopen als ik het over mijn hart krijg.
Qua aanvullingen: kans op een 3861 saffier in een dolle tax-free bui en vermoedelijk een Christopher Ward. Twee per jaar houdt het overzichtelijk.
NB of een Bell&Ross BR-03 in keramiek met een sandwich dial en witte of groene lume.
Vooral doorgaan met uitdunnen collectie / verzameling. Tenminste dat is de intentie. Van 45 naar 30 stuks , 15 gaan naar een ander baasje/ eigenaar. Het is altijd een pijnlijk beslissing om afscheid te nemen bepaalde watches.
Die is leuk
Mijn doel voor volgend jaar is mijn eerste echte aankoop. Meistersinger gaat het worden zoals het nu lijkt. Welke het wordt, nog echt geen flauw idee. Zoveel moois!
Maar, Nomos blijft toch ook trekken!
We gaan het zien wat het jaar ons gaat brengen.
De volgende horloges staan op de lijst
De witte SMP (Komt nog deze week)
De FC wellicht voor kerst
De NTTD al doel voor 2023
Voor de NTTD moet wellicht de Santos XL het nest verlaten
In de hoop dat het volgend jaar wat beter te verkrijgen is staat er op mijn lijstje een OP 31 en/of DJ 31. Maar het zou me niet verbazen als er eind 2023 niks van het lijstje is gelukt
voor 2023 ben ik hier denk ik te vroeg, zal eerder 2024 worden denk ik,
maar wie weet, is het geluk mij in 2023 goedgezind
en dan staat deze op het appel;
nog steeds HET horloge dat ik wil moet hebben
Deze staat wel erg hoog op het lijstje, deel eruit en dan weer lekker een two-piece Diver / Dresser.
Voor 2023 is het motto ‘1 in 2 uit’
Tot nu toe lukt mij dit aardig Hopelijk kan ik deze lijn doorzetten in het nieuwe jaar. Op de lange termijn staan de BLRO en de VC American 1921 in de top…
Oef