Vooruitblik 2023 - wat zijn jullie horlogeplannen voor komend jaar?

Droom: AP 15550ST
Plan: Rolex 126334

Realisatie…???

De eerste 12 km op de Segway zit er op, nu weer sparen voor horlogeplannen😀.

44 likes

Andere plannen dan anders hier:

  • Certina’s Argonaut Chrono en Chrono 200m nieuw leven in (laten) blazen;
  • Eterna Kontiki 20 (jaren 70 design) nieuw leven inblazen
  • Omega Stingray idem (@PeterLC…?)

Veel zin in!

3 likes

Ik ben ook erg benieuwd naar de animo voor zowel organisatie als aankoop en het eventuele design voor 2023. Een dresser zou geen slecht idee zijn. Anderszijds een mooie titanium toolwatch a la Boldr Venture lijkt me ook leuk!!

2 likes

Mooi scouter Hans en helemaal milieu vriendelijke. :+1:

1 like

Dank je wel Jesus👍🏻

1 like

Geinig ding Hans!

Schrok me in eerste instantie kapot, meende dat je zo’n sta-ding bedoelde met 2 van die grote wielen. Gebeuren nogal eens ongelukken mee.

Veul plezear dr met! :motor_scooter: :zap:

1 like

Haha, zo’n sta-ding van Segway is echt niets voor mij, een Yamaha XJ6 lijkt me dan veiliger😀, dank je wel Gerben👍🏻.

1 like

Op langere termijn nog 'n keer een mooie auto chrono.
Voor dit jaar nog deze, denk ik…

6 likes

Horlogeplannen voor dit jaar? Weinig vrees ik.

Hoewel ik door een recente aankoop van een Citizen horloge een waardebon van plusminus 300 euro heb gekregen, die ik alleen kan inwisselen bij de juwelier. Zou zonde zijn die niet te gebruiken. Dus wellicht wordt het deze Frédérique Constant:

3 likes

Vele lijstjes in mijn hoofd gemaakt, er ‘‘moeten’’ offers gemaakt worden, maar het blijft moeilijk welke dat dan moeten zijn.
We doen het dus rustig aan, 2 per maand in het blauw, kom ik mooi uit met de advertenties dit jaar en wordt de collectie meteen weer overzichtelijker.
We gaan het beleven, de eerste 2 staan in het blauw…
Aankoopplannen heb ik momenteel geheel niet. Dat is misschien wel voor het eerst de afgelopen 2 jaar :grinning:

2 likes

Die staat voor weinig op Montredo in Berlijn, misschien kun je daar je bon inleveren :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik had het plan om één klatser te kopen, geen collectie (meer). Maar het punt is dat er geen een klatser-waardig horloge bij mij begeerte oproept.
Sinds november ga ik blootbepolst door het leven en heb eigenlijk sindsdien een horloge niet eens gemist.
De horloges die ik in ‘22 verkocht heb mis ik ook niet echt. Het gekke is wel dat ik de posts hier op het forum ontzettend leuk vindt, maar de wil om iets te bezitten…… die is weg.

Tbh, het enige horloge dat ik mis is -af en toe- een Apple watch 🫢

1 like

Opzoek naar een astron die ik nog wil hebben. Zal niet makkelijk worden.
En dan eens gaan kijken wat ik nog meer zou willen hebben.


Sse153

1 like

Heb je de Sinn al binnen? Blijkbaar hebben ze ergens een blik personeel open getrokken, want zag gister dat ze ineens op voorraad zouden moeten zijn. Vorig jaar toen ik keek stond er volgens mij 30 tot 40 weken levertijd.

https://www.sinn.de/de/Taucheruhren/EZM_3.htm

1 like

Nee, nog niet binnen. Het zou ergens in het voorjaar moeten plaats vinden. Ik wacht het rustig af*. Wachten op een horloge dat je echt graag wilt, heeft ook wel z’n charme.

  • Nouja… ik heb op 1 januari een Seiko 5 besteld, vorige week een Casioak gekocht en afgelopen zondag een Tissot pocketwatch op de Rikketik. Gaat lekker dat consuminderen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ach, als ze nu op voorraad zijn zou je er een mailtje aan kunnen wagen. Maar gelet op je opsomming vermaak je je in de tussentijd prima!

1 like

vandaag inderdaad het bericht ontvangen dat de EZM3 binnen is. De wachttijd wordt met zo’n 20 weken verkort, dat is nog eens goed nieuws!!!

3 likes

Ik wil in dit jaar voor mijn Grail (Speedmaster) gaan (is in mijn geval ook wel tijd). Daarvoor zal er een hoop uit mijn uitdijende collectie moeten wijken.

1 like