Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Die had ik niet aan zien komen. :grin:

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes: dat ik m nog had? Of dat ik die onder handen ga nemen? Haha

1 like

Hmmm…:thinking:
Beide! :grin:

Had jij geen andere Avatar toen ik je hem verkocht Julien? :wink:

1 like

Ik snap de verwarring, :grinning_face_with_smiling_eyes: ik had inderdaad een andere avatar, en een andere naam :grin:

El Capitan? Of zoiets? :blush:

2 likes

Yes!

1 like

Dial in de cola gegooit, kijken of er een tropical effect op komt :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Dr gebeurd wel wat :grin: ben benieuwd hoe die morgen is

6 likes

Even dit topic nieuw leven inblazen!

De Vostok Amphibia is het meest bescheiden serieuze duikhorloge ooit. De ontwerpeigenschappen blijven uniek, de fabrieksopgave voor 20 bar (200m) “watervastheid”, blijft door deze eigenschappen aan de voorzichtige kant. Uit een praktijktest bleek, dat een Amphibia bij circa 80 bar (800m) stopt met werken. Daarom nu wat plaatjes van een Scubadude 420 aan verschillende banden, gewoon omdat het kan en omdat ik fan was, ben en blijf!

14 likes

En hoe is het er 5 maanden later mee?

3 likes

Ja niet best, het gewenste effect bleef uit.:face_with_hand_over_mouth::partying_face:

3 likes

Misschien eens met cuba libre proberen? :tropical_drink::desert_island::sun_with_face::pineapple:

1 like

Top idee! Dat is al veel meer tropical dan alleen cola :grinning_face_with_smiling_eyes::partying_face:

2 likes

En er is een Russische connectie, dus moet aanslaan. :blush::+1:

1 like

Hopla! Omdat spammen volgens de titel mag hier nog maar eens mijn zelfbouw broertjes.

14 likes

Recent mijn twee Vostoks verkocht aan @BroederBill en in het topic “shortlist 2022” had ik het over dat mijn motto voor '22 momenteel “Go Green!” is…

Geweldig mooie horloges, variërend van een paar honderd euro’s tot een paar duizend. Keuze zat, maar waarom niet een Vostok dan?

Een aantal foto’s om het idee duidelijk te maken:

5 likes

Ik ga proberen mee te doen! Afwachten of het bevalt maar ik heb de dial, bezel en wijzer van de Neptune besteld. Plaatje voor de beeldvorming:

Ook nog een witte dial en een soort turquoise bezel besteld als alternatief :crossed_fingers:

6 likes

Ook een erg smaakvolle dial zeg! In welke case komt het allemaal?

Heb een 110 gekocht vorig jaar ergens. Bezel toen gewisseld maar die is zo “13 in een dozijn”:

Ben er alleen nog niet over uit wat voor band ik erbij moet gaan passen. Dat is wel lastig met dat groen. Een groene band moet net goed matchen en is wel erg veel van het goede. Zwart vind ik saai, staal lijkt dan de logische keuze nog…

4 likes

Ik vind de hele combinatie heel geslaagd Dave. Niks meer aan doen. Afblijven :smirk:

1 like