Ja die is mooi! Ik heb de 170548, bijna hetzelfde behalve de secondewijzer. Die maakt de 170964 nog net iets meer “Panerai”. De sandwich dial is cool en de lume is heel mooi.
Is op voorraad bij Vostok 24 Watches.
Enige minpuntje zijn de scherpe hoeken van de lugs aan de bovenkant…
Wat een mooie kast
Ja en draagt comfortabel, wat je niet van alle Vostok kasten kunt zeggen. De 110 vind ik de minste qua comfort, te rechte lugs…
Deze Vostok “Panerai” heb ik 2e hands in het blauw van een gerespecteerd forumlid overgenomen.
Geheim tip, let op de 100 kasten. Erg comfortabel, een brede lug maat maar lekker kort. Een 420, (de klassieker), maar dan XL.
Een van de leuke eigenschappen van de Vostoks, en met name de Amphibia lijn, is dat je er veel modding spullen voor kunt kopen. Bezels, kronen en gegraveerde achterdeksels bijvoorbeeld. Sommigen wisselen zelfs wijzerplaten en wijzers. (Dat zie je ook wel bij Seiko meen ik.)
Seiko heeft inderdaad ook veel mods en ook kant en klaren mod horloges van veel partijen. Mooi horloge dit met die mooi stepen erin
Ik heb aan deze twee meer dan genoeg
Ja je weet maar nooit natuurlijk! Groot gelijk
Ik heb mijn echtgenote er attent op gemaakt, maar weet niet of ze het aandurft om in Rusland te bestellen.
In Duitsland bestellen kan ook heb ik uit eerdere conversaties geleerd.
Wel wat duurder maar kan wel
Poljot24 heeft de 170964 niet op de website staan.
Ook niet te bestellen met een mailtje
Daar ben ik begonnen wat Vostok betreft. Iets duurder maar zeker.
Beperkte set Vostoks, dat wel, maar ruime keus van allerlei merken. Ook vintage. Kijk zelf maar eens. Leuke Poljots en een Raketa daar ook gescoord.
Verder heb ik veel Vostok spullen bij Meranom gekocht. Het is een soort van basis winkel dicht bij de fabrikant, ook in Chistopol.
Na uitbreken van de oorlog heb ik er niet meer gekocht. Schijnt nog wel te kunnen.
Persoonlijk koop ik dan liever in de Oekraïne en niet vergeten op Ebay. Daar heb ik leuke horloges vandaan. Ook Russische.
Wat zijn ze mooi
Nog maar een plaatje.
En kleuren…
Zoiets?
Vroeg me trouwens af wat je bedoeld met “statische details”?
De (dials) platen van het uurwerk met de communistische tekingen van het oude ussr erop. Toch een appart stuk geschiedenis.
Ja gaaf