Als werknemer is het jouw taak inderdaad. Maar je moet je wel houden aan de richtlijnen van je baas.
Van de winkel eigenaar is het geen taak.
Als werknemer is het jouw taak inderdaad. Maar je moet je wel houden aan de richtlijnen van je baas.
Van de winkel eigenaar is het geen taak.
Bij iemand die al zo makkelijk een aanbetaling doet gaat dat een makkie zijn.
Ik heb geen baas. Mijn hond heeft een baas.
100% eens… deze komt uit me zorgbonus die ik ontvang vanwege de Corona… voelde beetje scheef aanvankelijk, maar ga hem toch besteden aan deze klok.
Heb jij hond een andere baas dan jij? Wordt nou ingewikkeld:sweat_smile:
Dat is dan idd juist, maar als hij een tegoed heeft, zal hij dit ongetwijfeld willen besteden in plaats van fluiten naar z’n geld.
Ik heb destijds bij mijn juwelier ook getwijfeld tussen 2 kleuren… de kleur die er niet was werd netjes besteld (1500+) er werd niet gevraagd naar een aanbetaling.
Werd netjes gebeld toen die binnen was en kijken wat ik wou.
Joh je bent niet tevreden maar wilt het horloge toch kopen…koop de kleur die jij mooi vindt en neem deze ervaring mee voor de volgende keer, dat jij het in ieder geval niet weer zo gaat doen.
Krijg je wel korting ?
Ja als je het toch wilt hebben, gewoon kopen, en als wijze les beschouwen: iets meer nadenken in de toekomst, iets bedachtzamer, iets minder spontaan. Is een prima les toch? Als je dit eruit meeneemt. Sommige levenslessen zijn stukken duurder. Dus ik zeg: én horloge, én stuk wijzer! Glas = halfvol!
Zou niet weten waarom. Leuk leren bandje ou prima zijn. 10% op die 800,-… leuk, maar bandje ofzo ook prima.
Dit is het beleid van de importeur hier kan de juwelier helaas niets aan veranderen elk horloge onder een bepaalde waarde wordt niet op zicht geleverd en moet de juwelier aankopen.
Als je dat tien keer doet en de klant neemt het horloge niet af zit je er als juwelier mee opgescheept, bij de elfde klant ga je jezelf dan toch een beetje indekken, ik snap dat TS dat niet leuk vind maar het klant onvriendelijke gedrag wordt uiteindelijk door de importeur gedicteerd.
Leuk! Kun je toch baasje spelen
Duidelijke uitleg! En zoiets dacht ik al…
Dus jij doet een aanbetaling en betaald full retail ?
Holy shit dat is niet best man.
Ach… ik ben een fidele gozer ken je zeggen. Ik heb gewoon in me hoofd wat ik wil uitgeven en that’s it. Is ook me eerste aankoop daar, dus als alles leuk is kom ik weer en praten we verder
Ik lees vaak op het forum dat je voor heel veel merken wel wat korting kan krijgen. Maar hoe pak je dat aan dan. Ik voel mij dan altijd bezwaard om korting te vragen.
Een aanbetaling staat dan ook helemaal los van de prijs die je betaalt/bedingt.
Same here! Mits ik vaker ben geweest… ervaring van me maatjes hoe die het doen? Gewoon vragen en inzetten… de rest loopt vanzelf🙏
Hoe bedoel je precies?
Gewoon vragen, hoe moeilijk kan het zijn.
Lekker bezwaard blijven voelen dan en geen korting krijgen.