Door de witte buitenrand van die plaat oogt deze Dan Henry een slag kleiner om de pols. Andersom werkt dat natuurlijk ook.
Erg leuk merk !
Door de witte buitenrand van die plaat oogt deze Dan Henry een slag kleiner om de pols. Andersom werkt dat natuurlijk ook.
Erg leuk merk !
Mooie reacties! De furlan marri is al een tijdje in het bezit en bevalt goed! Het blauw van de wijzerplaat is erg mooi en hij is lekker dressy.
Soms onthoud ik nutteloze dingen. Geen idee waarom.
Nearly new dus
Thanks voor de tip! Staat al een tijdje te koop. Ik heb ze eind november een mail gestuurd met de vraag of ze dit even willen toelichten.
it may have very minor signs of wear and may not be supplied with the original box.
Zit er wel/geen doos bij en zijn er gebruikssporen?
Geen reactie.
Het is er bovendien eentje van de eerste generatie, daarom in de uitverkoop denk ik. De prijs is wel lekker. Mits schadevrij en compleet.
Die witte is ook leuk
Ik vind dit wel een geinig ding.
Of zoeen?
Ik heb geen Instagram. Waar kijk ik naar …
Heb je toevallig een linkje naar een normale website?
EDIT: Gevonden!
Alleen nog niet te koop, wel lekker alvast hypen. Doen ze goed.
Geen Instagram?
Kon de voor de site met de modellen niet vinden.
Wel de site maar de modellen stonden ik denk nog niet afgebeeld.
Leuke horloges overigens.
Beetje quartz is goedkoop brikkie.
Het is een wat ouder draadje, maar de timex marlin chrono’s horen er imho ook wel bij.
Zijn mooi! maar die blauwe wijzerplaat maakt me nerveus met de opstelling.
Heb ik ook.
De bovenste is het mooist.
Net al “ruzie” met mijn vrouw.
Waarom app je mij die foto je kan lekker op het dak gaan zitten met die horloges van je!!!
Verder is ze wel lief.
Sinds enige tijd is er ook de Newmark 6BB Chrono re-issue van de eind jaren '70-begin '80 ‘fabulous four’, (leveranciers CWC, Hamilton, Precista, Newmark).
Er komt ook een panda-uitvoering aan begreep ik.
Een beetje boxy maar draagt prettig en is erg goed afleesbaar in het donker.
De laatste is wel erg mooi. Is dat een Master Control?