Één Rolex is geen Rolex … Spaar ze allemaal! Vaste klanten krijgen natuurlijk wel voorrang. Zo hoort dat …
Potverdorie! Dan blijft er wel heel weinig over volgens de heldere berekening van @lasteraar
Volgens mij staan er overigens meer Renaults op marktplaats dan Rolexen … vintage Renault zou ik ook niet aan beginnen misschien.
Wat vooruitgang is in jouw ogen, betekent de uitbuiting van miljoenen anderen, 2 miljard mensen die geen toegang hebben tot schoon drinkwater, oorlogen en roofbouw van de natuurlijke bronnen, vernietiging van de aarde.
Vooruitgang op HF betekent de volgende Rolex om de pols. Dit is ongegrond geroep en voer voor een off-topic topic, zo eentje die meteen op negeren gaat.
Als je meer je steentje bij wil dragen, loop je even naar buiten en lik je maar een keer aan een boom. Dan voelt hij zich ook weer gewaardeerd.
Vooroordelen doen we niet aan op dit forum. Wij zijn hier altijd bescheiden, sociaal en intelligent. Bovendien is Rolex voor alle politieke stromingen en sociale klassen…
Je vergeet de wellicht belangrijkste reden om het te willen bezitten. Veel mensen herkennen het als een horloge voor iemand in goede doen (of juist als een opschepper of een kitschliefhebber) terwijl de eigenaar denkt dat het hem/haar status geeft.
Met de volgende kanttekening maak ik het hier vast goed: “Op het forum zijn het echter uitsluitend liefhebbers voor techniek, het merk en oprechte liefde voor het kostbare kleinood.”