Vragen over Bulova super seville day date

Haha de vlagbrigade weer aan het werk…

Wat onwijs sneu. Oprechte vraag aan een verkoper die mogelijk twijfelachtig handelt, krijg dus de ruimte daar op te antwoorden.

Hoor en wederhoor. Er is geen onvriendelijke toon aangeslagen.

1 like

De endlinks zijn hol, ik ben vergeten om voor de productfoto’s ze even iets bij te stellen blijkt nu :yum: Ze zijn wel lekker passend met weinig tot geen speling te krijgen!

2 likes

Heb je vraag alsnog zo goed mogelijk proberen te beantwoorden en hoop dat de oprecht goede intentie als verkoper (en aftercare) overkomt.

2 likes

Ja wel eens, zolang je dat doet is er niets aan de hand

1 like

Top, dankjulliewel! Dan komt er ooit wel eens eentje voor erbij

1 like

De Mido heeft ook hetzelfde uurwerk, een 2834-2.

Je bent altijd welkom om er een exemplaar om de pols te slingeren, dan kun je een mening vormen :slight_smile:

1 like

Kan er ook T-Swiss Made-T op een Bulova SS staan?

Voor zover ik mijn eigen foto’s kan zien heb ik er nog nooit één gehad die dat heeft. Betekent niet dat het niet mogelijk is natuurlijk!

1 like

Hoi ik wil graag even verder ingaan op dit verhaal. Zie deze wijzerplaat deze heeft wel de tekst swiss Made onder in staan. Klopt dit of is deze plaat niet juist :smirk:

Ik hoor graag van de kenners.

Of een dial is uit de eerste serie SS.
Dan is het antwoord nee.

Betreft een latere serie of redial dan is het antwoord ja.

Zelfde geldt trouwens ook voor de wijzers.

1 like

Waaraan kan ik zien of het een eerste serie SS is als ik vragen mag

Oa: gesloten case back, wijzerplaat ligt minder diep achter het glas.

Die zwarte plaat zal wel een redail zijn uit Azië. Zo op de foto’s best netjes, maar klopt niet imo.

2 likes

Ok helder. Maar bestaat een zwarte plaat wel of zijn dit altijd redails.

Een foto van de caseback kan eventueel meer zeggen!

1 like

Zeker kan ik het nooit zeggen omdat er geen documentatie is, maar dit lijkt me een redial. De caseback is aardig vroeg, te vroeg voor een zwarte plaat voor zover ik ze heb gezien.

1 like

Dit gaat toch over de stalen SS met zwarte plaat op Marktplaats? Daar zit een glazen case back op in de advertentie als ik het goed zie. De wijzerplaat ligt ook wat dieper. Wat weer wijst op een latere versie en dus ook de glazen case back.

1 like

Oeh! Daar kan je inderdaad goed gelijk hebben! Ik vermoedde het al aan de opmaak van de dial dat er zo’n caseback op zou zitten.

Die Sevilles zorgen toch altijd voor een hoop vragen hè…