Je hebt gelijk, het is ook zo vroeg donker, ik ga het morgen bij daglicht nog eens bekijken en post nog een foto, dan is er een beter oordeel te geven.
Voor mij is het moeilijk om stil te blijven zitten, dus ik heb de lume weer verwijderd en nieuwe aangebracht. Blijf ik lekker bezig zo.
Bij de oudjes zou ik normale verf gebruiken ipv lume.
Die rooie verf van Most Models is niet mijn product, het hecht slecht en het droogt ook erg langzaam, ik heb intussen diverse kleuren bij Ali besteld.
Ik niet, ik werk graag met lume, en zelf een beetje experimenteren met de kleuren. Zo zijn we allemaal weer anders.
Dat mag. Valt alleen direct op dat iemand heeft lopen klooien.
Met welk materiaal zou jij dan de ruimte in de wijzers willen vullen en daarna schilderen?
Als je niet loopt te klooien en probeert het realistisch te doen dan prefereer ik dat boven jouw idee van ergens mee opvullen en dan er overheen schilderen.
Heb je iets om te laten zien waarbij je verf hebt gebruikt?
Het ziet er belovend uit morgen bij daglicht weten we meer om een oordeel te geven.
De secondewijzer heeft een tweede laag gekregen en ligt te drogen.
Tjonge Max, mooi werk hoorâŠ
Ik zou je bijna wijzers sturen voor een lumebeurtjeâŠ
Mag ik je eens vragen?
Absoluut! mag ik de wijzers zien? Stuur de wijzers op dan maak ik er iets moois van, althans dat probeer ik dan hé.
De Kwast, is een hobbyshop, vroeger kwam ik er nogal eens voor het e.a., nu kwam ik de shop weer tegen in mijn mailbox, ik heb zojuist een blaadje bladgoud besteld, ik ben benieuwd of dat iets is voor de wijzers. Ik ga het uitproberen.
Netties heur
Ik heb dat ook weleens gehad, als je voorzichtig doet, kun je ze wel richten, ik heb ook eens gehad dat ie brak bij het richten, sommige zijn taai en de ander niet.
Laat maar even zien in een pm, kunnen we verder praten.
Beter niet uit de vrije hand buigen.
Het beste werkt op zân kop op een stroeve ondergrond bijvoorbeeld papier.
En dan met en zachte pincet (nikkel) vegen vanuit de as.
Let op! Doe dit niet met Radiumwijzers want als je die gaat buigen verspreid je het radioactief materiaal meestal. Het risico van Radium wordt vaak onderschat.