Vragen over vintage horloges en zakhorloges

Ik ga eerst op onderzoek wat er aan mankeert en probeer dat te maken, als dat lukt dan hou ik het compleet, en ga rustig verder met zoeken naar onderdelen voor de 834.

ik ken die verkoper (thewatchpreserve) en daar kan je idd niet mee onderhandelen :wink: omdat die zijn prijzen meestal al erg scherp zijn. Maar normaal is wat ie je toestuurt ook effectief dat wat ie geadverteerd heeft en meestal - niet altijd, maar meestal - is het een kleinigheid. Heb met die man in het verleden erg veel contact gehad. Heeft me meerdere malen uit de nood geholpen met wisselstukken voor longines en na verloop van tijd en veel contact is er wel eea mogelijk.

1 like

Ja, ik heb ook een goede indruk gekregen, ik heb nog een paar berichten teruggekregen en was vriendelijk van toon.
Dus alles is goed en ik wacht rustig op het horloge, ben wel benieuwd wat er aan de hand is, misschien een service al genoeg.

Ik vroeg gisteren of de balansen uitwisselbaar zijn met elkaar en of er nog iets aan de prijs gedaan kan worden, en toen kreeg ik na een uurtje of zo een bericht terug, Yes sir, the Eterna 833 and 834’s balance assembly should be compatible with each other. Let me ask the sales manager concerning the price.

na een halfuurtje of zo dit bericht

Just talked to the sales manager. Unfortunately, the price on this Eterna watch cannot be reduced further. Thank you for your interest.