35
Wat leuk! Voel me vereerd!
Misschien is het een idee om wat gereedschap te laten testen door enkele forum leden, dan krijg je wat realistische feedback over wat je gaat aanbieden op jouw website.
Beste @Vincent, ik heb jouw topic gelezen en denk dat er nog wel wat andere mogelijkheden zijn die interessant kunnen zijn voor jouw webshop.
Neem eens contact op middels een pb dan geef ik nog wat mogelijkheden.
Erg lang geleden sinds de laatste update, maar vandaag is het dan eindelijk zover: de website is live!
Iedereen die bij het invullen van de vragenlijst zijn/haar e-mailadres heeft achtergelaten heeft zojuist een mailtje met het adres naar de website en een kortingscode ontvangen. Mocht je deze mail niet hebben ontvangen maar toch benieuwd zijn; stuur even een privé-berichtje.
Graag wil ik iedereen die de vragenlijst heeft ingevuld, evenals iedereen die mee heeft gedacht nogmaals ontzettend bedanken! Het is nog lang niet perfect en het project begint nu eigenlijk pas, maar dit is toch al een mooi begin richting het ondernemerschap
Een hele fijne zondag iedereen!
Zo te zien komt het mailtje bij een aantal mensen in de spambox terecht, dus mocht je hem niet kunnen vinden …
Tip; wat is de url? Nu weet ik namelijk nog niets
Hi!
De URL heb ik er expres niet bijgezet omdat het anders teveel op reclame lijkt (en dat is niet toegestaan op het forum). Via PM heb ik je zojuist de link gestuurd
Zet het anders in je profiel - hoef je niet iedereen een pm te sturen & het is geen reclame
Inderdaad. Dat zou ik ook doen, ben erg benieuwd!!
Ingevuld, veel succes👍
Gaaf man, heel veel succes en vooral plezier gewenst! Ik vind je website helder en overzichtelijk
Klein dingetje is dat de geadresseerden van het mailtje in de ‘aan’ regel staan en daarmee voor iedereen zichtbaar. Fijner zou zijn om die in de ‘bcc’ regel te zetten.
Goede tip! Gedaan
Dat was ook de bedoeling, maar had het mailsysteem nog niet onder de knie. Gelukkig heb ik er geen klachten over gehad, maar het is wel erg amateuristisch. Mijn excuses
Bedankt voor je bestelling, we zullen er zorg aan besteden
Wat is de website ?
Hi!
Als je op mijn gebruikersnaam klikt, zie je de link
Spannend, compagnons? eerste les in zaken doen heb je al geleerd; je moet je soms groter voordoen als je bent. Tweede les; zonder bluf is het leven suf.
Haha, geen compagnons aan boord, maar de ‘ik-vorm’ komt toch een beetje egocentrisch over
Hopelijk worden ‘we’ nog eens echt groot, maar tot nu ben ik al erg tevreden.
Mag ik eerlijk zeggen wat ik er van vind? Ik doe het toch.
Waar is het fout gegaan? Of fout? Wanneer heb je besloten om toch aliexpress-achtige gereedschappen te verkopen. Ik struin daar regelmatig rond en ik herken het gereedschap. Die bandeninkorter heb ik zelfs bij het Kruidvat gekocht voor 1 hele Euro.
Ik krijg niet het idee dat het aangeboden gereedschap beter is dan dat van Ali alhoewel dat een duidelijk doel was van je.
Ik mis bijvoorbeeld ook nog een kastopener. Er zijn veel kasten met een schroefdeksel die je niet opent krijgt met een bal. Heb je dat bewust gedaan? Ik mis wel meer maar je bent net begonnen. Ik snap ook wel dat je niet meteen een Gamma/Hornbach assortiment kan aanbieden. Dat was ook nooit je doel, dat weet ik.
Wat was hier de uitkomst van de enquete?
Dit is geen aanval hoor. Ook geen kritiek eigenlijk. Je hebt echter een paar uitspraken gedaan waar je volgens mij op terug bent gekomen. Dat kan kan een weloverwogen beslissing van je zijn geweest. Of misschien is het te moeilijk om goed en betaalbaar middensegment gereedschap te vinden.
Ik mis ook nog een goeie binnenkomer op je website. Heel plat gezegd een “Hey welkom, hier vind je alles wat je nodig hebt om een batterijtje te wisselen!” iets. Het moet in 1 keer duidelijk zijn dat ik op de juiste website zit zonder de kleine teksten te lezen.
Als ik meer tijd heb zal ik er eens even goed voor gaan zitten.
Gedaan! Ben benieuwd wat het wordt Jasper Junior!