Vrijdag Plaatjesdag 2025

Goedemorgen vrienden.

Ik had een gedachte.
Aangezien we elke vrijdag met een kleine community bij elkaar komen en een GTG ( Get together) initiatief van John bij Staudt wat magertjes loopt, ( Staudt Only - 259 van John ).
Is het misschien een idee voor ons daarbij aan te sluiten. (Non-Staudt owners zijn welkom), zo hebben we eens een gezicht bij de avatar.

Er is een disclaimer. De GTG is beperkt tot 8 man en met voldoende animo worden Staudt owners voorgelaten.

Enfin ik heb ingeschreven en hoop op voldoende animo.

14 likes

Heb ze nog ooit gezien in het kleine zaaltje van de Effenaar in Eindhoven. In '76 schat ik. Op het podium een groot spandoek met: Never Mind The Bollocks. Na afloop stonden ze gewoon in het leeggelopen zaaltje hun pilsje te drinken - ik herinner me dat Sid Vicious daarbij stond te wankelen op zijn voeten.

16 likes

In het Eindhovens Dagblad 12-7-2017:

Het artikel is veel langer, google: Sex Pistols Effenaar Eindhoven.

13 likes

Fijne plaatjesdag!:musical_note::guitar::musical_keyboard::studio_microphone::notes:

16 likes

17 likes

Mooie verzameling, heb je deze ook?

Erg leuk boek vind ik!

11 likes

:+1: Was Subterranean Homesick Blues de eerste rapsong?

1 like

Nee, die heb ik niet. Ik heb vooral de muziek in overmaat :slightly_smiling_face:.

1 like

Ik ieder geval wel de eerste (of een van de eerste?) videoclips.

Sowieso een baas die Dylan.

2 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Clerc vintage horloge en
Allan Holdsworth “Metal Fatigue”:

:notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes: :guitar: :notes::notes::notes::notes::notes::notes:

15 likes

Waren dat niet de Beatles met Penny Lane?

Volgens mij is Subterranean Homesick Blues eerder uitgebracht dan Penny Lane maar dat weet ik niet zeker. Je zou best gelijk kunnen hebben hoor!

Heeft iemand die film over Dylan al gezien?

1 like

Een NA, vorige week gekocht in een kleine platenwinkel in het Engelse dorpje Rye :uk:

20 likes

Live Registration Performance. :+1:

2 likes

Die versie van Sultans of Swing is wel echt dik. Die solo :raised_hands:t3:

1 like

Grappig, deze laait hier net door de speakers terwijl je het schrijft :wink:

Is ook grotendeels de reden waarom ik deze moest hebben, samen met versie van ‘tunnel of love’, die ook fantastisch is.

1 like

Die luister ik nu ook tijdens m’n koffie pauze. Vanavond de LP er maar weer eens een keer opleggen. Goeie inspiratie hier :grin:

1 like

Ik heb het kunnen downloaden. Ziet er érg leuk uit. :+1: Bedankt voor de tip.

4 likes

Door mijn singles collectie aan t spitten waarbij ik dit heerlijke nummer weer tegenkwam.
Fijne vrijdag muziekvrienden :facepunch:

21 likes

Textured by sun!

1 like