Vrijdag Plaatjesdag 2025

Hahaha! Same here! Destijds gekopieerd van ‘CD’…een unicum, want de CD (het medium) was redelijk schaars in die tijd.

2 likes

Deze week een leuke verzamelbox ontvangen van een flink stuk jeugdsentiment: Status Quo. Leuk om dat weer eens uit de luidsprekers te horen komen :+1: De leverancier stuurde nog wat leuke lectuur mee over de aanstaande Record Store Day op 12 april 2025.

21 likes

23 likes

Leuk om weer eens te horen!

22 likes

Voor alle tukkers hier op het forum!

13 likes

He, leuk, The Buffoons, mochten niet in het voorprogramma van The Beach Boys omdat hun close-harmony eigenlijk beter was dan die The Beach Boys zelf. Ik heb nog wat singles van ze:

13 likes

The King

15 likes

Heb ze vroeger vaak life gezien, het mooiste op de TT nacht in Assen in 1973.
Ongeveer 6a7jaar geleden voor het laatst. De zanger van een andere Enschedese band, de honest men, was er toen ook bij. Nog steeds goed.

3 likes

Lang geleden dat ik een heel album van de Birds afluisterde.
Ze blijven toch heel veelzijdig.
Het nummer “You’er still on my mind” verraste me weer met geweldige honky tonk piano!
Aanrader!

19 likes

Voor de eerste keer live gezien in 1986 in jongerencentrum OMAH in Papendrecht en nog steeds fan!

23 likes

Deze was toen ie uitkwam ook maandenlang overal te horen:

Nu vind ik vooral de hoes en de titel erg leuk: Crisis? What crisis?

19 likes

Goedemorgen,
Bob heeft gekozen vandaag.

Alvast een goed weekend.

24 likes

In het nummer “Honky Tonk Hall of Fame” zit ook een leuke piano. Krijg zomaar zin in een biertje. :wink:
:beers:

Lekker de beuk erin met Ruinzu een collab van Ruins en Zu !!

Zu, afgelopen zondag in de kleine duyk Hoofddorp voor 25 man en een paardenkop, was weer uitzonderlijk goed!!

14 likes

Mooie plaatjesdag ! En een goed weekeind. Rock out with your c*ck out !

16 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

is regelmatig in dit draadje te zien, ook vandaag weer:

:notes::notes::notes::notes::notes::notes: :guitar: :notes::notes::notes::notes::notes::notes:

17 likes

Samen met legende Chris Stapleton :smiley:

1 like

Joni en basgod Jaco.

Fijn weekend alvast, muziekgekkies!:musical_note::guitar::musical_keyboard::studio_microphone::notes:

20 likes

22 likes

Heerlijke rustgevende muziek.
De eerste drie lp’s van hem vind ik geweldig: deze, “Songs from a room” en “Songs of love and hate”.

3 likes