Deze leuke verzamelaar van de week gevonden bij de kringloop in het lommerrijke Dordrecht.
Want hoe dichter bij Dordt…
Omdat vandaag zijn nieuwe album Departures & Arrivals uitkomt, de bijzonder onsympathieke maar uiterst talentvolle Curtis Harding!
Goedemorgen,
Deze lp uit 1966 heb ik in eerste instantie gekocht voor de mooie hoes, maar de muziek is ook prima, voornamelijk deep soul ballads. Carla Thomas is de dochter van Rufus Thomas en geen familie van Irma Thomas.
Fijne dag.
Had je vorige week ook al laten zien, kleine collectie wellicht…![]()
![]()
Oh wat dom!
Ik werk altijd vooruit, want vrijdagochtend vroeg heb ik meestal geen tijd om muziek uit te zoeken of een stukje te schrijven, maar nu had ik de oude bijdrage blijkbaar nog niet verwijderd… ![]()
Nieuwe poging:
Lee Moses is een relatief onbekende soul zanger van eind 60er, begin 70er jaren. Maar zoals de sticker op de cd al aangeeft, hij is echt waanzinnig goed. Een beetje een kruising tussen Wilson Pickett en James Brown, met een aantal eigen nummers, maar ook zijn covers van bv “Hey Joe” en “California dreaming” zijn geweldig. Op deze cd staat al zijn materiaal, en dat is helaas niet veel. Zijn enige album staat hierop, en dat is aangevuld met zijn singletjes.
Mooie hoes foto. ![]()
Die tepelpiercing in die speen is meesterlijk.
Dat maakt het echt een kunstwerk.
![]()