Vrijdag Plaatjesdag 2025

13 likes

16 likes

Rolling Stones en Fossil, hoe toepasselijk.

2 likes

Hahaha :+1:

1 like

In mijn platenkast een behoorlijk vreende eend, maar heel leuk om af en toe te draaien.
Plaatjesdag is daar een mooie gelegenheid voor.

21 likes

Fijne plaatjesdag met deze repress van ultrafunk.

19 likes

Goedemorgen,

Over de Beatles is al genoeg geschreven, dus daar hoef ik geen lang verhaal aan te wijden.
Het lijkt misschien wel zo als je mijn verzameling Beatles-singles ziet, maar ik ben niet echt een enorme Beatles fan. Ik vind de muziek leuk, maar niet meer dan dat. Zelfde geldt voor de Stones. Maar onlangs zag ik op Vinted wat Beatles singles met hoesvarianten die ik nog niet had. De prijs was acceptabel dus ik heb ze besteld. Dit zijn wat Franse hoesjes, ik ik had voornamelijk Nederlandse en Duitse hoesjes. Hieronder mijn Beatles-singles collectie, en succes met het vinden van de verschillende hoesvarianten.

20 likes

Zo’n debuutplaat die insloeg als een bom. In '93 in het middagprogramma van Pinkpop, het jaar daarna meteen headliner. :fire:

23 likes

18 likes

Lekker de dag starten met deze (helaas niet meer levende) legende.:musical_note::guitar::notes:

Fijn weekend, muziekgekkies!

20 likes

Deep Purple deze week.

18 likes

Ik was erbij :metal:Wat een feest!!

Sowieso een mooie lineup dat jaar!

1 like

Een leuke lp- en later cd-serie met outtakes van concertopnames van Frank Zappa. Op mijn favoriete playlist staan o.a. Bake-Bean Boogie en No Waiting For the Peanuts To Dissolve. De titels alleen swingen al!

16 likes

Ah, geweldig, Zappa’s You can’t do that on stage anymore. Ik heb de hele serie.

2 likes

Gisteren gekregen van mijn moeder als verrassing😎 Mooie Jimi Hendrix LP

17 likes

Wat een moeder heb jij! Hulde!

1 like

Ja toch…

20 likes

Same here :+1:

2 likes

Die hele cd van voor naar achter crimineel lekker.

1 like

werd enigszins gehinderd…
En onderstaand is dus een echt snapshot

Nog een alternatief maar ook daar wordt ik met enige minachting aangestaard door Hannes…

:sweat_smile:

12 likes